خانم اشتون این حقوق بشری که شما دم می‌زنید اگر آن حقوق بشریست که در فلسطین، عراق، افغانستان و ... پیاده کرده‌اید و روزانه خون مسلمانان بی‌گناهی ریخته می‌شود، ارزانی خودتان.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  احمد جعفری فرزند شهید خلیل‌الله جعفری از فعالان فضای مجازی در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: سرکارخانم اشتون سلام علیکم- متاسفانه در صفحه مجازی مطلبی را خوانده و مشاهده کردم که شما در ایران اسلامی دم ازحقوق بشر زده که این جای تاسف داشته و برخود وظیفه دانستم پاسخی آماده کرده وبه عرضتان برسانم.

خانم اشتون شما چگونه از حقوق بشر صحبت کرده که کشورهای دوست و مطبوع شما نوکرتان صدام را علیه مردم شریف ایران اسلامی تحریک و تقویت کرده که جوانان با ایمان و با اخلاصشان را ازدست دادند. بنده خیلی دوست داشتم شما به مزار پاک پدرم آمده تا به شما نشان دهم که پدر عزیزم چگونه بچه های کوچکش را رها کرده تا به دنیا ثابت کند کسی جرات عرض اندام در مقابل ایران و ایرانی را نداشته و ندارد که درنهایت پوزه نوکرتان صدام را به خاک مالیدند.

سرکارخانم اشتون اینجا سرزمین عشق است. اینجا سرزمین معرفت، انسانیت، شرف و غیرت است. آسمان اینجا بوی شهدا میدهد بوی شهدایی که سن سال معنی نداشت همه به عشق رهبری جان فدا کردند و اگر زمانش فرا برسد باز هم سربازان آقاسیدعلی رشادت و اقتدار ایران و ایرانی را به رخ دنیا خواهند کشاند.

خانم اشتون آیا می دانید بهترین لحظات یک پدر چه زمانیست؟ آری زمانیست که فرزندش را در آغوش گرفته،‌ بوسیده و بزرگ شدنش را ببیند. از شما سوالی داشتم چه کسانی این نعمت بزرگ را از پدرم گرفته و مرا هم از نوازش پدر محروم کردند. بنده پیشنهاد می کنم شما در خاک نامشروع رژیم اسراییل از حقوق بشر صحبت کنید که درک و فهمی از حقوق بشر ندارند که قسمتی از گوشه کره خاکی را اشغال و بیشتر اوقات آن هم از ترس قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی پارس کرده که پارس کردنش برای مردم شریف ایران اسلامی چیزی عادی و مثل راز بقاء میماند.

خانم اشتون این حقوق بشری که شما می فرمایید اگر آن حقوق بشریست که در فلسطین، عراق، افغانستان و... پیاده کرده اید و روزانه خون مسلمانان بی گناهی ریخته می شود ارزانی خودتان.

خانم اشتون بنده طعم حقوق بشرشما را از کودکی چشیده و شهدای عزیز و پدرم گواه خوبی برای شماست و در پایان از شما خواهشی داشتم که در اولین دیدار با سران و سردمدارن غرب و رژیم صهیونیستی ازقول بنده به آنها اعلام فرمایید که این پیام یک فرزند شهید و سرباز آقا سید علی از بندرانزلی است که ما هم گزینه ای داریم که اگر زمانش فرا برسد موشک های شهاب 3 و سجیل به وظیفه شان عمل کرده و سربازان آقاسیدعلی درتل آویو رژه خواهند رفت و قاطعانه به شما اعلام میکنم که پدران مان رفتند اما کودکان آن شهدا امروز بزرگ شده و سرباز رهبریند که گزینه شان را قبلا در عمل (8سال دفاع مقدس) ثابت کرده نه مثل گزینه غربی که بیشتر به طنز و یاوه گویی شباهت دارد.

والسلام.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.