در آستانه دهه اول فاطمیه نمایشگاه عکس"فاطمی" آثار دانش‌آموزان هنرمند عکاس سال دوم رشته تصویربرداری مرکز مهارت‌آموزی ابر فیلم در هنرستان کاردانش محمودیه نیشابور گشایش یافت.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، نرجس مقدم پاشا کارشناس آموزش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام این مطلب عنوان داشت: در آستانه دهه اول فاطمیه و سالروز شهادت حضرت ام ابیها فاطمه زهرا(س) از آنجا که شهرستان نیشابور دارای مراسمات مختلف عزاداری در مناطق مختلف با آداب و رسوم متنوع می‌باشد که باعث جذب هنرمندان حتی از دیگر شهرهای دیگر شده است و این دیار همواره دارای مردم ولایت مدار و فرهنگ هنر دوست است که نمایشگاه عکس"فاطمی" آثار دانش‌آموزان هنرمند عکاس سال دوم رشته تصویربرداری مرکز مهارت‌آموزی ابر فیلم در هنرستان کاردانش محمودیه درمعرض دید عموم قرار گرفته است.  

وی گفت: نمایشگاه عکس"فاطمی" مجموعه آثار هنرمندان دانش‌آموزان عکاس شامل 21 اثر رنگی در ابعاد 40*30 میباشد.  

مقدم خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه مجیداکبرآبادی، امیرحسین مرشدلو، جواد غریب‌زاده، حسین روزبه، آرمان خزیمه، عباس پیغون، امیر چنارانی، مجتبی گاراژیان، دانیال رحمانی و علی شهریان به نمایش گذاشته شده است.  

کارشناس آموزش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور هدف از برپایی این نمایشگاه را پرداختن به فرهنگ فاطمی و حسینی و اشاعه آن در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: ما درپی نقدوبررسی آثار این هنرمندان و رواح این نوع نگاه ارزشی در سطح شهرستان نیشابور هستیم.  

مقدم تصریح کرد: نمایشگاه عکس"فاطمی" تا 28 اسفند92 از ساعت8 صبح تا 17 عصر محل هنرستان کاردانش محمودیه واقع در میدان خیام خیابان میثم تمار نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر است.  


انتهای پیام/اق

برچسب ها: تجسمی ، نمایشگاه ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.