"استودیو سفر" کاری از گروه صنعت رادیو اقتصاد است که به تهیه‌کنندگی ستاره جوادی سه‌شنبه هر هفته ساعت 19:10 به مدت 60 دقیقه پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد؛ با فرا رسیدن ایام نوروز و زمان سفرهای نوروزی؛ فرصت بسیار مناسبی است تا با طرح موضوع اکوتوریسم نسبت به اهمیت حفظ فرهنگ‌ها و چگونگی محافظت از فرهنگهای محلی و طبیعت مطالبی بیان شود.  

طبیعت‌گردی از "انواع گردشگری است که در بستر طبیعت صورت می‌پذیرد که هدف آن داد و ستدهایی بین جهانگرد و محیط زیست است که در آن به محیط زیست آسیب وارد نشود" در برنامه "استودیو سفر" به موضوع طبیعت‌گردی اشاره شده است و روز سه‌شنبه 20 اسفندماه نیز یکی دیگر از مواردی که در این نوع سفر باید به آن توجه کرد مطرح می‌شود.  

رادیو اقتصاد در برنامه "استودیو سفر" با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و منع شکار گونه‌های مختلف حیات وحش سعی دارد تا فرهنگ سفر در طبیعت را تبیین کند.  

محمدعلی اینانلو کارشناس اکوتوریسم در برنامه این هفته به موضوع شکار در طبیعت و منع آن در طبیعت‌گردی می‌پردازد.  

محمدحسن کرمانی نیز در بخش دیگر درخصوص وضعیت آژانس‌های هوایی در نوروز مطالبی را بیان می‌کند.  

از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به کوله پشتی، تریبون آزاد، حرف حساب و چمدان اشاره کرد.  

"استودیو سفر" کاری از گروه صنعت رادیو اقتصاد است که به تهیه‌کنندگی ستاره جوادی سه‌شنبه هر هفته ساعت 19:10 به مدت 60 دقیقه بر روی موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز پخش می‌شود.

  
انتهای پیام/اق
برچسب ها: رادیو ، اقتصاد ، طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار