فرمانده سپاه ناحيه امام سجاد (ع) قزوين گفت: بيش از يک هزار نفر در نوروز ۹۳ از شهرستان قزوين به سرزمين نور اعزام مي شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

 

سرهنگ محرمعلي والدي افزود: در نوروز 93 بيش از 1000 نفر از بسيجيان فعال و مردم شهرهاي اقباليه، محمود آباد، الموت، کوهين و طارم سفلي در قالب کاروان راهيان نور در چهار مرحله به مناطق عملياني جنوب کشور اعزام مي شوند.

فرمانده سپاه ناحيه امام سجاد(ع) قزوين بيان کرد: زائران در مدت حضور خود در سرزمين‌هاي نور از برخي مناطق عملياتي از جمله شلمچه، طلائيه، هويزه، دهلاويه، اروندکنار، فکه، فتح المبين، معراج شهدا و ساير مناطق عملياتي بازديد مي کنند.

وي حرکت فرهنگي کاروان راهيان نور را بهترين راه براي مقابله با تهديدات فرهنگي و جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: اميدواريم با اقدامات فرهنگي خوبي که در طول سفر کاروان‌هاي راهيان نور پيش بيني شده است فضاي معنوي زائران تقويت شود و زائرين از اين حرکت فرهنگي بهره کافي را ببرند.

والدي تصریح کرد: کاروان‌هاي راهيان نور يک حرکت عظيم فرهنگي و مقدس است و از زماني که اعزام کاروان‌ها به اين مناطق آغاز شده فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه جلوه بيشتري پيدا کرده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.