شرکت کنندگان در نشست اخیر وزرای خارجه عرب در قاهره از زبان دشمنان سوریه سخن گفتند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، شرکت کنندگان در نشست اخیر وزرای خارجه عرب در قاهره از زبان دشمنان سوریه سخن گفتند.

 نشست مقدماتی برای نشست آینده سران عرب در حالی برگزار شد که شیخ‌نشین‌های نفت خیز حوزه خلیج فارس بر سر رهبری و هدایت گروه‌های تروریستی در منطقه و سوریه با یکدیگر رقابت می‌کنند. 

شرکت کنندگان در این نشست پیام‌هایی را که طبق معمول از حاکمان واشنگتن و تل‌آویو رسیده‌بود، قرائت کردند و مسئله ادامه توطئه علیه سوریه از طریق طرح مسئله گرفتن کرسی سوریه در اتحادیه عرب از آنها و واگذاری آن به گروهی از خائنان و حامیان تروریسم، بارزترین مسئله مطرح در این نشست بود. 

در ادامه آمده است: نبیل العربی دبیرکل اتحادیه عرب در این نشست همچنان به آموزش‌هایی که قطر به آن داده بود وفادار ماند و هنگام درخواست از شورای امنیت برای متوقف کردن رنج‌های سوری‌ها، به لحن تهدید‌آمیز خود ادامه داد. وی هنگام سخن درباره آنچه در مذاکرات ژنو گذشت، از زبان دشمنان سوریه سخن گفت. 

از سوی دیگر سعود الفیصل وزیر خارجه آل سعود نیز در تلاشی جدید برای حمایت از تروریسم و حمایت بیشتر از ائتلاف مخالفان سوری که طرفدار برنامه‌های استعمار هستند،  خواستار واگذاری رسمی کرسی سوریه در اتحادیه عرب به ائتلاف مخالفان شد. 

وی هنگام سخن گفتن بار دیگر اتهامات و ادعای خود را علیه دولت سوریه تکرار کرد تا به همه نشان دهد چیزی از سیاست نمی‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار