مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: مسوولان باشگاه شیراک ارمنستان برای سفر به تهران در حال هماهنگی برای پروازهای رفت و برگشت خود هستند که پس از قطعی شدن به ما اعلام خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ امیر علی حسینی افزود: تیم شیراک ارمنستان قصد دارد در همان زمان‌های تعیین شده برای سفر پرسپولیس، در تهران باشد.

مسائل مربوط به رفت و آمد و اقامت توسط همین باشگاه در حال پیگیری است و در آخرین تماس مقرر شد پس از تهیه بلیت پرواز رفت و برگشت مراتب را به اطلاع باشگاه برسانند.  

وی تصریح کرد: پیشنهاد آنها برای محل انجام بازی، باشگاه آرارات بوده است که این موضوع توسط مدیر عامل باشگاه و سرمربی تیم در حال بررسی است.  

حسینی درباره موکول شدن سفر پرسپولیس به ارمنستان در تابستان سال 93 ادامه داد: صحبت‌ها و توافق‌های شفاهی اولیه‌ای در این ارتباط بین دو طرف صورت گرفته است اما قرار بر این شد که در این ارتباط مکاتبات رسمی صورت بگیرد و هماهنگی به عمل آمده قرار است باشگاه شیراک ارمنستان طرح و برنامه خود برای سفر در آن مقطع زمانی را برای باشگاه ارسال کند تا پس از اخذ نظر کادر فنی، مدیریت باشگاه نسبت به ارائه پاسخ رسمی اقدام کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار