رییس ستاد کشیک سازمان تعزیرات حکومتی از اجرای طرح کشیک نوروزی در دو مرحله خبر داد.

علیرضا جواهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح کشیک نوروزی در دو مرحله اجرا می‌شود و در همین راستا در مرحله اول طرح کشیک نوروزی از 17اسفند ماه آغاز شده و 29اسفند به پایان می‌رسد و در مرحله دوم کشیک نوروزی نیز از اول فروردین آغاز و تا 15 فروردین نیز ادامه دارد و احتمالاً نیز پیش‌بینی می‌شود مرحله دوم تا 20فروردین تداوم داشته باشد.

این مقام مسئول درادامه عنوان کرد: 200 شعبه در استان‌ها مستقر شده و 280 شعب به صورت سیار در رستوران‌ها، مراکز اسکان و پذیرایی اقامت‌ها، ترمینال‌های مسافربری و ... جهت برخورد با تخلفات استقرار می‌یابند.

جواهری افزود: بیشترین نظارت تعزیرات بر سه محور کالا و خدمات، بهداشت و قاچاق کالا است و در حوزه کالا و خدمات اولویت سازمان تعزیرات برخورد با تخلفات فروشگاه‌ها و واحدهای عرضه کننده برنج، میوه، گوشت، آجیل و پوشاک و ... است.

رییس ستاد کشیک سازمان تعزیرات حکومتی اذعان کرد: هزار نیروی اجرایی و پشتیبانی سازمان تعزیرات برای اجرای طرح کشیک نوروزی به کار گرفته شده است و بعضی از شعب سیار جهت بازرسی و برخورد با تخلفات به رستوران‌های بین راهی سرکشی می‌کنند.

جواهری در خاتمه اظهار داشت: مسافران نوروزی در صورت تخلفات واحدهای صنفی و اماکن اقامتگاهی و ... می‌توانند از طریق تماس با شماره 124 و یا ارسال پیامک به شماره 30009651 تخلفات را به بازرسان گزارش کنند.
انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار