ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: خوشحالم که با قهرمانی در دسته برتر و پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی توانستم به حرف و حدیث‌ها پاسخ دهم.

افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من مدت یک سال و نیم به علت شرایط از میادین دور بودم اما عزمم را جزم کردم تا به تمامی حرف و حدیث‌هایی که نوروزی با انتصاب به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شود و حقش نیست پاسخ دادم و دوباره توانستم به اردوی تیم ملی دعوت شده و این پیراهن مقدس را که سال‌ها برایش زحمت کشیده بودم بر تن کنم.
 
تنیسور باسابقه کشورمان ادامه داد: من در 7 دوره مسابقات قهرمانی جهان و 10 تا 15 دوره رقابت‌های آسیایی افتخار این را داشتم که همراه تیم ملی کشورم اعزام شوم اما متاسفانه افراد مختلفی حرف‌هایی بعد از آن زدند که جالب نبود و من را بسیار ناراحت کرد. باید بگویم که در تمام این اعزامها فقط یک یا دو دوره انتصاب شدم آن هم برای رقابتهای تیمی بوده که کادر فنی صلاح دیده و احساس نیاز کرده است به حضور من که من را همراه تیم اعزام کردم.
 
نوروزی خاطرنشان کرد: بعد از تمام این حرف و حدیث‌ها تلاشم را بر این گذاشتم که در این دوره با قاطعیت جزو پنج نفر قرار بگیرم و خدا هم به من کمک کرد و این اتفاق افتاد حتی شنیده بودم که قبل از برگزاری مسابقات دسته برتر از امتیازات من ناراضی بودند اما خوشحالم که به خاطر قهرمانی در این دوره و 20 امتیازی که کسب کردم حتی اگر از مسابقات قبلی با امتیاز صفر هم بودم در همین جایگاه فعلی یعنی نفر سوم در مجموع قرار می‌گرفتم.
 
بازیکن با سابقه تنیس روی میز کشورمان اعلام کرد: امیدوار هستم دوستان پینگ پنگی من چه ورزشکار چه غیر ورزشکار به این حرف و حدیث‌ها خاتمه دهند ودنبال تخریب نباشند و با انتقاد سازنده سعی کنند به پینگ پنگ این مملکت خدمت کنند و مهر خاتمه‌ای باشد براین که هر کس واقعاً توانایی دارد حتی اگر در برخی دوره‌های زمانی به دلایل مختلف حتی شخصی نتوانست به نتجه مطلوب برسد به این معنی نیست که عمر ورزشی‌اش تمام شده است و نمی‌تواند دوباره به روزهای اوجش بازگردد.
 
وی تصریح کرد : نباید این گونه باشد که وقتی ورزشکاری ضعیف شد وی را نادیده بگیریم و کنار بگذاریم بلکه باید دستش را بگیریم تا بتواند به روزهای اوجش باز گردد، دوره بازگشت من هم هر چند طولانی شد اما سرانجام بازگشتم وبا قهرمانی در مسابقات دسته برتر دسته یک وکسب عنوان سومی درجام فجر، قهرمانی در دور برگشت رقابت‌های لیگ فکر می‌کنم و به هدفم رسیدم.
 
نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود به قهرمانی تیم باشگاهی در دور برگشت لیگ تنیس روی میز اشاره کرد و گفت: درمسابقات لیگ چند بازی سخت مقابل تیم‌های پتروشیمی نوری و پتروشیمی بندرامام  ماهشهر داشتیم که مدعی کسب سکوی اول تا سومی هستند خدا را شکر توانستیم بدون باخت قهرمان دو دور رفت و برگشت شویم؛ در بازی مقابل پتروشیمی بندرامام هم به دنبال کسب یک مساوی بودیم تا با کسب عنوان قهرمانی در دیدار پلی‌اف به تیم چهارم جدول بخوریم و راه هموارتری برای فینال داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار