سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: برگزاری احتمالی کنگره به منظور مشخص شدن خط‌مشی‌ دو ساله جمعیت، انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی و تبیین و گفتمان‌سازی سیاست‌های "اقتصاد مقاومتی" اصلی‌ترین محورهای کاری جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در سال 93 خواهد بود.

"لطف‌الله فروزنده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت‌های جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در سال گذشته اظهار داشت: نقش جمعیت براساس مرامنامه آن تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، تولید و ارائه تحلیل‌های مشخص و مدون در گفتمان انقلابی برای بدنه هواداران است.

وی به فعالیت انتخاباتی جمعیت در سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" اشاره کرد و افزود: تلاش برای افزایش مشارکت مردمی و ترویج گفتمان انقلابی اسلامی و معرفی کاندیداهای متدین و معتقد به انقلاب از جمله وظایفی بود که جمعیت توانست با موفقیت در سال 92 به انجام برساند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: پس از خلق حماسه سیاسی، با تشکیل جلسات هفتگی و فصلی با تمرکز بر مسائل اقتصادی کشور و بحث و تبادل نظر در موضوعات مختلف همچون مذاکرات هسته‌ای و چالش‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... موجود در کشور سعی در تحقق مطالبات "مقام معظم رهبری" و مردم داشتیم.

وی درباره فعالیت جمعیت ایثارگران و برنامه‌های آینده آن برای انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: هم‌اکنون در حال بحث و بررسی برنامه‌های انتخاباتی هستیم چراکه ورود ما به انتخابات براساس یک مدل یعنی وحدت اصولگرایان و حاکمیت گفتمان انقلاب اسلامی است.

فروزنده گفت: ایجاد و تقویت وحدت و انسجام یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در جلسات شورای کمیته‌های تخصصی بحث شد.

این فعال سیاسی بیان داشت: كميته‌های مختلف جمعیت ایثارگران، نه تنها در سال گذشته جلسات هم‌انديشی مستمری برگزار و جزوات تحليلي را براي اعضا و برخي از اصولگرايان، منتشر کرده بلکه در زمینه نخبه‌پروری تلاش‌هایی داشته که قطعا در آینده هم ادامه خواهد یافت.
 
فروزنده به محورهای مهم جمعیت متبوعش در سال جدید اشاره و تصریح کرد: برگزاری احتمالی کنگره به منظور مشخص شدن خط‌مشی‌ دو ساله جمعیت، انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی، تبیین و گفتمان‌سازی سیاست‌های "اقتصاد مقاومتی" اصلی‌ترین محورهای کاری جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در سال 93 خواهد بود.

این فعال سیاسی بیان داشت: در زمینه تبیین سیاست‌های "اقتصاد مقاومتی" به مسائل مهمی همچون بسترسازی بخش خصوصی در اقتصاد، اجرای درست هدفمندی یارانه‌ها و مبارزه با مفاسد اقتصادی از سوی اعضاء توجه خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار