آقایی: برای نخستین بار در جام جهانی جوانان شرکت می‌کنم/ با آسیایی‌ها فاصله زیادی ندارم

بانوی ملی‌پوش بدمینتون گفت: برای نخستین بار در جام جهانی جوانان که 19 فروردین در مالزی برگزار می‌شود، شرکت می‌کنیم.

ثریا آقایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: 19 فروردین ماه جاری جام جهانی جوانان به میزبانی مالزی برگزار می‌شود و من در حال حاضر در هیئت تهران زیر نظر فریبا جلالیان‌، تمریناتم را ادامه می‌دهم.
 
بانوی ملی‌پوش بدمینتون ادامه داد: در سال 92 از طرف کنفدراسیون آسیا در اردو‌های استعداد یابی شرکت می‌کردم،  شهریور و آذر ماه به 2 کمپ در مالزی رفتم، هم چنین به چند رقابت دراین کشور  اعزام شدم، برای حضور در جام جهانی جوانان هم چنانچه روادیدم آماده شود در اردوی یک ماهه مالزی شرکت می‌کنم.
 
 آقایی تصریح کرد: کمپ‌های مالزی تاثیر مثبتی بر عملکرد من داشت، حضور مربیان خوب آسیایی باعث شد تا با تکنیک‌های جدید آشنا شوم، هم چنین من برای سال جاری هم انتخاب شدم تا در این اردو‌ها حضور یابم.

 وی که عنوان کاندیدای ورزشکار اخلاق‌مدار در سال 92 در پرونده دارد، گفت: تمرینات منظم و کاملی با مربیان ایرانی داریم هرچند حضور مربی خارجی تجربه جدید به پیشرفت ما کمک قابل توجهی می‌کند، سطح ملی پوشان ما به مسابقات دهه فجر چند سال اخیر نشان از پیشرفت آنها داشته، امسال در بخش بانوان ورزشکارانی حضور داشتند که تجربه شرکت در المپیک و مسابقات جهانی را هم دارند، اما نسبت به سال‌هی قبل بانوان ملی پوش با این ورزشکاران جنگیدند و ثابت کرد زنگ تفریح نیستند.

آقایی در خصوص حضورش در جام جهانی عنوان کرد: تا کنون در جام جهانی حضور نداشته‌ام اما واضح است رقبای اصلی من از کشور‌های آسیایی هستند، با اروپاییان بهتر بازی می‌کنم، هرچند در مسابقات بین المللی مالزی هم موفق شدم بدمینتون بازانی از چنین و مالزی با شکست دهم و این یعنی فاصله چندانی با بدمینتون آسیا نداریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نخستین ، بانوی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.