مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه'گفت، مراکز اسکان موقت میهمانان نوروزی شامل خوابگاه‌های دانش‌آموزی، معلم‌سراها، مدارس، اردوگاه‌های فرهنگی و سالن‌های ورزشی در تمام مناطق استان کرمانشاه دایرخواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


محبی تعداد مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان موقت فرهنگیان را 211 مدرسه اعلام کرد و یادآور شد: در نوروز سال جدید تعداد مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان موقت، 9 درصد افزایش می‌یابد.

محبی ابراز داشت: 25 ستاد استانی کار اسکان موقت متقاضیان را انجام می‌دهند و 731 نفر به‌عنوان عوامل اجرایی در پایگاه‌های پذیرش آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تشکیل تیم‌های نظارتی به‌منظور بازدید از مراکز پذیرش اسکان مهمانان در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: تهیه سفره‌های نوروزی و تمهید مقدمات استفاده مهمانان از امکان ورزشی از دیگر برنامه‌های تدارکاتی به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: تجهیز و آماده‌سازی کلاس‌های مدارس محل اسکان، امکانات بهداشتی موجود در آن و آماده‌سازی کامل مدارس برای اسکان موقت مسافران از جمله برنامه‌های ستاد اسکان محسوب می‌شود.

محبی با اشاره به اینکه در نوروز سال گذشته تعداد مسافران نوروزی اسکان داده شده پنج هزار و 712 خانوار بوده، افزود: پیش‌بینی می‌شوداین رقم در نوروز سال جدید با 171 درصد افزایش به رقم 15 هزار و 465 خانوار برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: در نوروز سال جدید 62 هزار و 603 نفر در محل‌های ستاد اسکان در استان کرمانشاه پذیرش می‌شوند
برچسب ها: کرمانشاه ، لازم ، اسکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.