معاون مالی و اداری شهرداری تهران گفت: پیگیری‌های حقوقی برای زنده کردن مطالبات شهرداری در حال انجام است و برخی از بدهکاران شهرداری ممنوع الخروج شده‌اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پور زرندی در جریان پنجاه و دومین جلسه‌ی علنی از چهارمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به صحبت‍‌های انجام شده در خصوص بدهکاران شهرداری گفت: ما در مجموع 45 هزار و 150 فقره چک داریم که از ان تعداد 44 هزار و 970 عدد زیر 100 میلیون تومان نرخ تورم و دیر کرد است.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران ادامه داد: 9 فقره از چک ها بالاتر از یک میلیارد تومان است که در مجموع 23 میلیارد تومان طلب شهرداری از شرکت‌های تعاونی مسکن و شرکت‌های افراد حقیقی است که برخی از این افراد ممنوع الخروج شده‌‌اند.

وی افزود: 7 فقره چک نیز داریم که بیش از 500 میلیون تا 1 میلیارد تومان هستند که در مجموع 4 میلیارد و 600 میلیون است و کل طلب شهرداری تهران در واقع زیر 27 میلیارد تومان است.

پور زرندی با اشاره به اقدامات حقوقی برای زنده کردن طلب شهرداری گفت: تمامی اقدامات حقوقی برای زنده کردن این مبالغ انجام شده که یک لایحه نیز به شورا آمده و تصویب شده که بر اساس آن تخفیف‌هایی برای دیر کرد برخی از این مبالغ در نظر گرفته شد.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بر اساس لایحه‌ای که در شورا به تصویب رسیده برای بدهکارانی که زیر 100 میلیون تومان و پیش از سال 82 هستند 80 درصد تخفیف و افرادی که پیش از سال 89 هستند 60 درصد تخفیف و پیش از سال 90 نیز 40 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است./

انتهای پیام/

برچسب ها: جلسه ، علنی ، شورای ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار