دهیار ابیانه،از اجرای دو طرح فرهنگی و ارتباطاتی گردشگری در این روستای تاریخی ویژه گردشگران در نوروز 93 خبر داد.

محمد عادلی دهیار ابیانه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اصفهان گفت:این دو طرح شامل راه اندازی اینترنت بی سیم و برپایی بازارچه صنایع دستی و محصولات محلی در روستای گردشگری و تاریخی ابیانه است.

وی با اشاره به برپایی این بازارچه جنب " موزه ابیانه " افزود: آسایش و رفاه حال گردشگران جهت خرید محصولات محلی، صنایع دستی و کالاهای مورد نیاز آنهابا کنترل کالاهای عرضه شده بویژه مواد خوراکی توسط سازمان های ذیربط از جمله اهداف برگزاری این بازارچه است.

به گفته وی، این بازارچه روز با هماهنگی مسئولین شهرستان ویژه میهمانان، گردشگران و همشهریان خونگرم از اقصی نقاط کشور برپا می شود.

دهیار روستای ابیانه، در ادامه راه اندازی اینترنت بی سیم در روستای ابیانه برای نخستین بار در مناطق توریستی را یادآورشد و گفت:: خدمات اینترنت بی‌سیم (wifi) با پهنای باند عمده وترافیک نامحدود با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، مشارکت و همکاری دهیاری ابیانه در تمام نقاط این روستای تاریخی راه‌اندازی شد.

عادلی نصب تمامی تجهیزات اینترنتی در روستای ابیانه را تاکید کرد و افزود:این سامانه از 25 اسفند ماه امسال قابل بهره‌برداری است.

به گفته وی، خرید اینترنت، دریافت شناسه و کُد کاربری از طریق باجه‌های مستقر در روستا امکان‌پذیر است.

دهیار ابیانه اظهار داشت: امکاناتی چون voip،pager ، دوربین‌های مدار بسته، خدمات تبلیغاتی و دیگر ارتباط های رسانه ای در آینده ای نزدیک در این روستای تاریخی فعال خواهد شد./س


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.