فرماندار شهرستان سنقروکلیایی پیش بینی کرد، امسال نزدیک به 10 هزار گردشگر نوروزی از این شهرستان و جاذبه های آن بازدید کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فرماندار شهرستان سنقر امنیت راه ها را از جمله مواد مورد توجه به منظور حفظ امنیت مسافران عنوان و تصریح کرد: در همین راستا هماهنگی های لازم با پلیس راه و نیز پایگاه های هلال احمر انجام شده تادر مواقع نیاز بتوان خدمات رسانی خوبیبه مسافران ارائه داد.

پروینی از اجرای برنامه های ویژه تحویل سال در بقاع متبرکه شهرستان از جمله امام زاده احمد(ع) و امام زاده هادی(ع) با همکاری اداره اوقاف شهرستان خبر داد.

وی همچنین از انجام هماهنگی های لازم با بخشداران و دهیاران شهرستان برای استقبال از مهمانان نوروزی در روستاهای هدف گردشگری شهرستان سنقر خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا روستاهای هدف گردشگری شهرستان برای استقبال از مسافران آماده سازی شده اند.

فرماندار شهرستان سنقر طبیعت بکر و کوه های دست نخورده شهرستان را از جمله جاذبه های طبیعی شهرستان عنوان و تصریح کرد: در کنار همه این زیبایی های طبیعی آثار تاریخی شاخصی نیز در شهرستان مانند بقعه مالک و نیز بازار تاریخی شهرستان وجود دارد.

پروینی با اشاره به استقبال خوب مسافران نوروزی از این شهرستان در نوروز سال گذشته، پیش بینی کرد این شهرستان درنوروز پیش رو پذیرای نزدیک به 10 هزار گردشگر باشد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، شهرستان ، سنقر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.