شهردار اردبیل گفت: توزیع میوه شب عید به همت شهرداری اردبیل به شکل گسترده از 25 اسفندماه در 35 نقطه شهر اردبیل انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ صدیف بدری  در جلسه هماهنگی برگزاری توزیع میوه شب عید در اردبیل اظهار داشت: ما با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی تلاش می‌کنیم تا برخلاف سال‌های گذشته این توزیع به شکل شایسته و آبرومند و به دور از برخی حاشیه‌سازی‌ها انجام شود تا مردم به راحتی بتوانند خریدهای خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه کار توزیع میوه شب عید امسال از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به عهده شهرداری اردبیل واگذار شده است، افزود: شورای اسلامی شهر نیز مجوز لازم را در این خصوص صادر کرده تا سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری اردبیل با مشارکت بخش خصوصی و به صورت فردی و حقیقی امر توزیع میوه شب عید امسال را بر عهده بگیرد.

بدری خاطر نشان کرد: بالا بودن توانایی، امکانات و توان پرسنل شهرداری اردبیل در جهت توزیع مناسب میوه و همچنین مشکلات به وجود آمده در امر توزیع میوه شب عید در سال‌های گذشته و ضرورت پیشگیری از این مشکلات از جمله انگیزه و اهدافی بود که موجب شد تا مسئولان استانی نسبت به واگذاری این وظیفه به عهده شهرداری اردبیل اقدام کنند.

شهردار اردبیل یادآور شد: در کنار این اقدامات نسبت به برپایی بازارچه‌های نوروزی با هدف ساماندهی دست‌فروشان در پنج نقطه شهر نیز اقدام کردیم که در این پنج نقطه نیز از روز 25 اسفند 92 تا روز 13 فروردین 93 و براساس سهمیه تعریف شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به توزیع میوه اقدام می‌شود.

وی از توزیع 500 تن سیب و 600 تن پرتقال در مدت زمان اجرای برنامه تنظیم بازار میوه در مراکز توزیع میوه خبر داد و گفت: به شهروندان این اطمینان را می‌دهیم با همکاری مشارکت‌کنندگان بخش خصوصی تمام توان خود را به کار بگیریم تا کار توزیع میوه شب عید بدون هیچ‌گونه مشکلی در وقت مقرر صورت بگیرد/س.

 

برچسب ها: اردبیل ، توزیع ، میوه ، شب ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.