بسکتبال باشگاهی غرب آسیا؛

بازیکن اردنی مهرام: صمد و حدادی اولین تماس را با من برقرار کردند/ نمایش اردنی‌ها ناراحت کننده است

ستاره بسکتبال اردن با اشاره به اینکه در چین با صمد و حدادی همبازی بوده و به همراه آنها به مهرام آمده، گفت: نمایش امسال بسکتبال اردن ناراحت کننده است. در اردن هم مانند ایران، نبود اسپانسر مشکل‌ساز است.

 سم داگلاس بعد از دیدار با الاتحاد اردن و نمایش ضعیف تیم کشورش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: وضعیت امسال اردنی ها ناراحت کننده است. چند بازیکن خوب در تیمهای مختلف پخش شده اند و به همین دلیل هم تیمها در غرب آسیا با قدرت بازی نمی کنند. این نوع بازی برای اردن خوب نیست چون در چنین مسابقاتی، بسکتبال کشورمان را نمایش می دهیم و باید بهترین وضعیت را داشته باشیم.

وی در مورد آمدنش به مهرام توضیح داد: من به همراه صمد و حدادی در کشور چین بازی می کردم و همیشه هم بازی آنها را دوست داشتم. بعد از اتمام مسابقات چین با من تماس گرفتند و خواستند که به عنوان گاردرآس در مهرام بازی کنم. مهرام را هم از قبل می شناختم که بسیار قوی است و برای کمک به آنها در بازیهای غرب آسیا به ایران آمدم. اگر با این کمک، تیم در نهایت به قهرمانی برسد واقعا خوشحال می شوم.

داگلاس ادامه داد: بعد از بازیهای غرب آسیا به اردن می روم و در کشور خودم تمرین می کنم. احتمال حضورم در جام باشگاههای آسیا هم وجود دارد و در صورت صعود مهرام، شاید دوباره برای کمک به این تیم بیایم.

هنوز شرایط بدنی خوبی برای بسکتبال دارم

بازیکن مهرام در مورد سن خود توضیح داد: من 34 سال دارم و خوشبختانه هنوز توانایی خوبی برای بازی دارم. به خصوص با توجه به مراقبتی که از شرایط جسمی خود می کنم اما با توجه به دوران بسیار طولانی بازی، سال قبل ترجیح دادم به جای شرکت در بازیهای جام ملتهای آسیا برای مدتی استراحت کنم.

بازیکن اردن در مورد وضعیت نامناسب تیم ملی این کشور گفت: تیم ملی با آمدن رئیس جدید فدراسیون برنامه های بزرگی دارد. مربی تیم هم تغییر کرده و امیدوارم که بسکتبال ملی اردن بار دیگر روند رو به رشدی داشته باشد. مشکل اصلی ما در حال حاضر پول است. بسکتبال یا هر ورزش دیگری بدون حضور اسپانسرها و حمایت مالی شرایط سختی پیدا می کند همانطور که در لیگ ایران هم تنها یک یا دو باشگاه مثل پتروشیمی و مهرام سرمایه گذاری خوبی دارند و اوضاع برای سایرین خوب نیست، در اردن هم بسکتبال از همین شرایط ضربه می خورد.

از رقابت با پتروشیمی هیجانزده ام

بازیکن جدید مهرام در مورد بازی با پتروشیمی تاکید کرد: من را تنها برای بازی با پتروشیمی به اینجا آورده اند و مهمترین بازی جام هم همین مسابقه خواهد بود. به نظرم بازی با توجه به فیزیکی بودن هر دو تیم جذاب شود. هر دو طرف با تمام وجود دوست دارند، برنده شوند و من هم از این رقابت هیجانزده ام اما به نظرم در نهایت تیم ما برنده بازی شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سم ، داگلاس ، حدادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار