مدیر شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در غرب ایران از افزایش پروازهای کرمانشاه به ترکیه از دو پرواز در هفته به چهار پرواز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


عثمان شافاک کوچک چولاک در جمع خبرنگاران گفت: پروازهای کرمانشاه-ترکیه از دوازدم فروردین ماه 1393 از دو پرواز به سه پرواز و از یازدهم اردیبهشت  از سه پرواز به چهار پرواز در هفته افزایش خواهد یافت.


مدیرشرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در غرب ایرانضمن قدردانی از حمایت مسئولان ایران برای افزایش پروازها، خاطرنشان کرد: هرچقدر تعداد پروازها بیشتر باشد مسافرین استقبال بیشتری خواهند داشت.


چولاک با اشاره به افتتاح شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در کرمانشاه، گفت: از زمان آغاز به کار این شرکت تا کنون بیش از 10 هزار مسافر توسط پروازهای ترکیش ایرلاین جابجا شده است.


وی این شرکت هواپیمایی را از جمله بهترین شرکت های هواپیمایی اروپا خواند که بنا به نظر مسافران طی سه سال پیاپی بهترین شرکت هواپیمایی اروپا انتخاب شده است.

به گفته مدیرشرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین هم اکنون پایین ترین قیمت بلیت ها برای پرواز به اروپای دور، آمریکا  مربوط به استان کرمانشاه است.


چالاک همچنین از پیگیری و تلاش برای ره اندازی سیستم حمل بار هوایی (کارگو) در استان کرمانشاه خبر داد.

مدیرشرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین اظهار کرد: همانگونه که ما استانبول و ترکیه را در ایران و کرمانشاه معرفی می کنیم، تلاش می کنیم کرمانشاه را نیز در ترکیه معرفی نماییم و در جذب گردشگر و افزایش سفر و تجارت به این استان نقش داشته باشیم/س

برچسب ها: کرمانشاه ، پرواز ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.