نمایش "بازگشت پسر نافرمان" کاری از علی راضی آخر هفته جاری دو اجرایی می شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش "بازگشت پسر نافرمان" محصول مشترک ایران و فرانسه، نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی علی راضی، چهارشنبه و پنجشنبه -21 و 22 اسفند ماه- طی دو نوبت روی صحنه می شود.
 
علاقمندان به تماشای این اثر نمایشی در دو روز چهارشنبه و پنجشنبه -18 و19 اسفند ماه- می توانند، بلیت های نمایش "بازگشت پسر نافرمان" را با قیمت 15 هزار تومان خریداری می کنند.
 
نمایش "بازگشت پسر نافرمان" با نقش آفرینی دو هنرمند فرانسوی "پوژاد بلز پرو" و "ناتالی متی"، "بابک کریمی"، "نوال شریفی" و "ماکان اشگواری" هر شب ساعت 18:30 و 20:30 در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به اجرا در می آید. گفتنی است، تماشاخانه ایرانشهر تا پایان سال شنبه ها نیز میزبان هنرمندان و علاقمندان به هنر نمایش است.
 
از عوامل اجرایی این گروه نمایشی نیز می توان به؛ طراح و کارگردان «علی راضی»، مدیر تولید و دستیار کارگردان «آرش فصیح»، مشاور طراح صحنه «امیر حسین دوانی»، طراح لباس «گلناز گلشن»، طراح نور «رضا بهجت»، طراح صدا «بامداد افشار»، عکاس «مهرداد متجلی» اشاره کرد.
 
گفتنی است علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir/ticket  بلیت های این نمایش را به صورت اینترنتی خریداری کنند و یا برای رزرو تلفنی با شماره های 16- 88814115 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار