می‌دانید که با گرفتن کلید F11 می‌توان با مرورگر فایرفاکس در حالت تمام صفحه کار کرد. در این حالت علاوه بر نوار‌های ابزار‌های داخلی خود فایرفاکس، نوار taskbar نیز ناپدید می‌شود و فقط صفحه‌ی وب قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، اگر مایلید که فقط نوارهای ابزارهای داخلی فایرفاکس ناپدید شود و taskbar ویندوز همچنان قابل مشاهده باشد، این ترفند را دنبال کنید.

برای این کار نیازمند افزونه‌ای به نام Full Screen هستید. برای دریافت این افزونه کافیست ابتدا به آدرس زیر بروید:
Http://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/fullscreen
بعد روی Add to firefox کلیک کنید.

بعد از دانلود افزونه بر روی Install کلیک کنید تا افزونه‌ نصب شود.

در پایان با کلیک روی Restart now مرورگر یک بار دیگر از نو راه اندازی کنید تا تغییرات اعمال شود.

حالا برای استفاده از افزونه، اگر آیکن آن به هیچ یک از نوار ابزار‌های بالا یا پایین صفحه اضافه نشده است، ابتدا کلید Alt را گرفته تا نوار بالای صفحه پدیدار شود. سپس از منوی view و بعد toolbars بر روی Customize کلیک کنید.

در پنجره‌ی باز شده، از میان آیکن‌های موجود، آیکن Full screen را پیدا کرده و توسط ماوس آن را بگیرید، بکشید و در محل دلخواه از نوار ابزارهای مرورگر رها کنید.

حالا بر روی فلش کوچک کنار این آیکون کلیک کنید. در صورت انتخاب گزینه Full screen پنجره‌ی مرورگر به حالت صفحه‌ی پیش فرض تبدیل خواهد شد.

اما در صورت انتخاب گزینه‌ی max made full screen پنجره‌ی مرورگر به حالت تمام صفحه تبدیل می‌شود. با این تفاوت که نوار taskbar قابل مشاهده است.

با گرفتن کلید F11 نیز پنجره‌ی مرورگر به حالت عادی تبدیل می‌شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۷:۱۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
فایر فاکس من بعضی سایت ها را باز نمیکند مثلا سایت تبیان را باز نمیکد اکسبلورر را هم چک کردم بازم همینگونه بود چند تا برنامه مدیریت اینترنتی نسب کرد م فکر کنم انها تنظیمات پروکسی ویند وز را خراب کرد ند چه کنم؟