بازیکن تیم بسکتبال ASU اردن با اشاره به اینکه تیمهای اردنی امسال حق جذب بازیکن آمریکایی نداشتند، گفت: هدف ما رسیدن به جام باشگاههای آسیا است و برای بردند جام نیامده ایم.

وصام السوس بعد از شکست مقابل پتروشیمی بندرامام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: یکی از دلایلی که در روز اول مقابل کهربا و سپس برابر پتروشیمی شکست خوردیم این بود که تیم ما بدون بازیکن آمریکایی بازی می کند و این مقابل تیمهایی که بازیکن آمریکایی دارند واقعا سخت است. 

وی ادامه داد: هدف ما این است که به جام باشگاههای آسیا صعود کنیم و قصد بردن جام را نداریم. مقابل پتروشیمی هم تلاش کردیم به بازیکنان خود استراحت دهیم تا با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی به نیمه نهایی صعود کنیم. اگر تیم ما به نیمه نهایی برسد، صعود به بازیهای آسیایی قطعی می شود. در نیمه نهایی هم هر چیزی می تواند اتفاق بیافتد.

بازیکن ASU تاکید کرد: امسال در لیگ اردن اجازه جذب بازیکن آمریکایی نداشتیم تا بازیکنان داخلی بیشتر رشد کنند. فینال لیگ هم درست سه روز قبل از سفرمان به ایران بود و به همین دلیل فرصتی برای اضافه کردن یار خارجی در این مدت نبود اما در صورت صعود به جام باشگاههای آسیا، قطعا با اضافه کردن بازیکن، شرایط بهتری خواهیم داشت.
برچسب ها: اردن ، وصام ، السوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار