دانشگاه پیام نور رتبه اول بومی گزینی و رتبه هشتم را از نظر پژوهشی در سطح دانشگاه‌های کشور کسب کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، ابوالفضل فراهانی سرپرست  دانشگاه پیام نور در پنجاه و سومین همایش  معاونین دانشجویی وزارت علوم که صبح امروز  در سالن همایش‌های پیام نور و با حضور جعفر توفیقی، مجتبی صدیقی و سایر معاونین دانشجویی  وزارت علوم برگزار شد، طی سخنرانی گفت:  از سال 67  فعالیت این دانشگاه  آغاز شده و  هم اکنون دانشجویان از سه مقطع در این دانشگاه فارغ‌التحصیل می شوند، چنانچه تاکنون  750 هزار دانشجو فارغ‌التحصیل شده‌اند و این دانشگاه هم اکنون یک میلیون دانشجو دارد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور نقش بی بدلیلی در پاسخگویی به نیاز دانشجویان دارد و بعد کمیت  نقش این دانشگاه در شکستن صف کنکور بر کسی پوشیده نیست.

فراهانی در ادامه گفت:  دخترانی که به دلیل برخی محدودیتها امکان تحصیل در سایر دانشگاه ها را نداشته‌اند در این دانشگاه به راحتی توانستند به تحصیل ادامه دهند.

فراهانی تصریح کرد: این دانشگاه با محتوای آموزشی یکسان 5 هزار و 500 نفر امتحان پایان ترم داده‌اند و بالاترین رقم  پذیرش در مقاطع بالاتر را برای دانشجویان فراهم کرده است.

فراهانی تصریح کرد: کسب رتبه هشتم  از نظر پژوهشی در سطح کشور و کسب رتبه ششم از میان دانشگاه‌های راه دور در دنیا و البته کسب  نقش اول این دانشگاه در بومی گزینی از جمله فعالیت‌های موثر و مثبت این دانشگاه به شمار می‌آید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار