درسیزدهمین دوره همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ایرانسل موفق به دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛این اپراتور تلفن همراه کشور، بر اساس ارزیابی‌های سازمان حمايت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و از میان 108 شرکت، موفق به دریافت گواهینامه ملی ویژه رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. رضايت حداقل هفتاد و پنج درصدي مشتريان، از موارد الزامي در فرآیند ارزیابی، برای اخذ این جایزه ملی اعلام شده است.در اين مراسم كه با حضور مهندس محمدرضا نعمت زاده -وزير صنعت، معدن و تجارت-، دكتر محمدباقر نوبخت -معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور-، سیدجواد تقوی سبزواری -معاون وزير صنعت و مديرعامل سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان و توليد كنندگان-، حسین ابویی –معاون وزیر صنعت-، سیدمحمد جعفری -رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان- و جمع کثیری از مديران بنگاههای نمونه توليدي و خدماتي كشور برگزار شد؛


 لوح و گواهينامه ویژه رعايت حقوق مصرف كنندگان، به مهندس علی اصغر عینی پور –معاون فنی و مهندسی ایرانسل- اعطا شد.سیزدهمین دوره اعطای گواهينامه رعايت حقوق مصرف کنندگان به همت انجمن ملی حمايت از حقوق مصرف کنندگان و با پشتيبانی سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليد کنندگان، وزارت صنعت و معدن، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان استاندارد، صبح روز دوشنبه، 19 اسفندماه و به مناسبت روز ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
برچسب ها: دریچه ، ایرانسل ، اپراتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۶ ۲۲ دی ۱۳۹۵
دروغ
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۴۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
نمی دانم از کجا باید شروع کرد واقعا اقایان از کجا اطلاعت کسب کردن که شرکت ایرانسل حقوق مشتریان را رعایت کرده همین اینترنت گوشی بقول اپراتور خود شرکت سرعت اینترنت گوشی ها 30 تا 40 کیلوبایت است ولی حتی با آن نمی توان یک تکس ارسال کرد ولی هزینه از مشتری کسر میگردد