به گزارش
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانك حكمت ايرانيان، عليرضا هاشمي معاون فناوري اطلاعات بانک حکمت ايرانيان با بيان مطلب فوق گفت: اين بانک با بکارگيري بيش از 360 دستگاه دستگاه هاي خود پرداز و 14 هزار پايانه فروشگاهي، در روز هاي پاياني سال و ايام تعطيلات نوروزي آماده ي ارائه ي خدمات مطلوب به مشتريان مي باشد. علاوه بر اين مشتريان مي توانند از طريق ديگر سامانه هاي بانکداري مجازي اين بانک شامل: اينترنت بانک (www.hibank24.com)، تلفن بانک (89555-021)، موبايل بانک و همبانک ( #765*) انواع خدمات بانکي را دريافت نمايند.
وي افزود: کارشناسان مانيتورينگ مرکز داده و سامانه هاي بانکداري الکترونيک بانک حکمت ايرانيان، در اين ايام به صورت آماده باش (شبانه روزي) نسبت به نظارت و کنترل لازم اين سامانه ها اقدام و پس از شناسايي يا بروز مشکل در هر يک از اين سامانه ها، در کوتاه ترين زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام خواهند نمود.
هاشمي خاطر نشان کرد: بانک حکمت ايرانيان براي رفاه حال بيشتر مشتريان در اين ايام در نظر دارد با به کارگيري دستگاه هاي خودپرداز سيار خود در مکان هاي پر تردد و پر ازدهام شهر مانند مراکز خريد نوروزي و نمايشگاه هاي بهاره، دسترسي آسان به خدمات بانکي را براي مشتريان فراهم نمايد .
انتهای پیام/