مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: گفتگوهای سازنده با اشتون پیرامون روابط دوجانبه و مذاکرات هسته‌ای ، تشکیل کمیته مشترک دولت و فراکسیون / تاکید دکتر روحانی بر اصلاح نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها ، ایران طرف‌های تجاری را تنها خود انتخاب می‌کند/ پیشنهادی که به عزت کشورمان خدشه وارد کند پذیرفتنی نیست و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تذکر رسمی وزارت خارجه به سفارت اتریش/ اقداماتی که منجر به افزایش سوء‌ظن مردم ایران به غرب می‌شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/19/2089757_920.jpg

 سخنگوی وزارت امور خارجه از تذکر دستگاه دیپلماسی کشورمان به سفارت اتریش درباره دیدارهای اشتون با فتنه‌گران خبر داد.

ایران طرف‌های تجاری را تنها خود انتخاب می‌کند/ پیشنهادی که به عزت کشورمان خدشه وارد کند پذیرفتنی نیست

 عضو تیم هسته‌ای کشورمان گفت: بر اساس برنامه اقدام مشترک ژنو، جمهوری اسلامی ایران برای تامین کالاهای مورد نیاز خود به هیچ وجه محدود به خرید و واردات از شرکت یا شرکت‌ها در کشورهای خاصی نیست بلکه طرف‌های مقابل تجاری را تنها خود انتخاب می‌کند.

انتصاب حجت‌الاسلام قربانی به سمت معاون قضایی در امور شعب دیوان عدالت اداری
 با حکم رئیس دیوان عدالت اداری حجت‌الاسلام قربانی به سمت معاون قضایی در امور شعب دیوان منصوب شد.

تشکیل کمیته مشترک دولت و فراکسیون / تاکید دکتر روحانی بر اصلاح نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها
 سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون متبوع خود با رئیس‌جمهور اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد کمیته مشترک متشکل از دولت و فراکسیون رهروان ولایت در راستای تعامل میان دولت، مجلس و فراکسیون رهروان ولایت تشکیل شود.

موضوع تعامل اقتصاد دانش بنيان و اقتصاد مقاومتي بررسی شد
 جلسه 111كارگروه مشورتي ستاد راهبري اجراي نقشه جامع علمي كشور به رياست دكتر كبگانيان قائم مقام ستاد، در دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي برگزار شد.

گفتگوهای سازنده با اشتون پیرامون روابط دوجانبه و مذاکرات هسته‌ای

 وزیر امور خارجه کشورمان گفت: گفتگوهای سازنده‌ای با اشتون درباره روابط ایران و اتحادیه اروپا و نیز مذاکرات ایران و 3+3 (1+5) داشتیم.

رسم میزبان‌بودن را به جا می‌آوریم رسم میهمان‌بودن را زیر پا نگذارید
 جامعه اسلامی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی طی نامه‌ای خطاب به اشتون اعلام کرد: ما رسم میزبان بودن را برایتان به جا می‌آوریم؛ شما رسم میهمان بودن را زیر پا نگذارید که سابقه‌ای بس خراب دارید.

سفرهای خارجی که به تأمین منافع کشور نیانجامد، از دستور کار می‌شود

نماینده رئیس جمهور و رئیس هیئت نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان دولت با بیان اینکه هر سفری را که نتواند در راستای راهبرد به تأمین منافع کشور بیانجامد، باید از دستور کار خارج کنیم، گفت: دولت به دنبال سخت‌گیری درباره سفرهای خارجی نیست و فقط به دنبال این هدف است که این سفرها با هدف مشخص و برنامه‌ریزی برای حصول بیشترین بهره‌وری و کمترین هزینه‌ها انجام شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.