عضو شورای اسلامی شهر دماوند بر لزوم احیای فضای سبز دماوند با با رشد سریع و گسترش ساخت و ساز و ساختمان ها در استان تهران تاکید کرد.

علی نوروز قزوینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: 18 هزار اصله نهال بین شهروندان دماوندی با تلاش شهرداری و شورای شهر دماوند توزیع شد.

وی ادامه داد: هفته گذشته در یک اقدام نمادین، نظافت و پاکیزگی شهر توسط گروه های مردمی برگزار شد و در همان هفته، برنامه درختکاری را نیز اعلام کردیم.

نوروز قزوینی تصریح کرد: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند، حدود 18 هزار اصله نهال بین شهروندان دماوندی توزیع شد که 10 هزار اصله نهال برای منازل و 8 هزار اصله به اطراف شهر و ایجاد کمربند سبز در بام ایران اختصاص داده شد.

عضو شورای اسلامی شهر دماوند، حضور مردم در این امر را برای نخستین بار به این گستردگی دانست و افزود: دلیل حضور مردم این است که یک نیاز فرهنگی احساس شده و باعث رخداد این اتفاق شده است.

وی ادامه داد: این شور و نشاطی که بین مردم برقرار است، خواست وجودی و درونی خودشان است و کسی که به خواسته دلش این کار را انجام دهد، در آینده نیز در حفظ و نگهداری آن توجه ویژه ای دارد.

نوروز قزوینی اجرای این برنامه ها را در آینده بهتر دانست و به کیمیسون فرهنگی شورای اسلامی شهر دماوند اشاره کرد و افزود: در جلسات این کمیسیون مطرح شد که از برنامه ها استفاده بهینه کنیم و خود مردم را به صحنه بکشانیم و خودشان در این کار دخالت داشته باشند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.