مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان از آماده بودن ورزشگاه غدیر اهواز برای برگزاری نخستین مسابقه فولاد خوزستان در لیگ آسیایی خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛فرامزر کیانی زاده با بیان اینکه ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز از دوسال گذشته رسما افتتاح شد،گفت: این ورزشگاه کم و کاستی هایی هم داشته است اما در این سه ماهی که مسئولیت مدیر کلی را پذیرفته ام، یکی از دغدغه های ما رفع اینها بوده است.

وی اظهار کرد:در این سه ماه جلسات بسیاری زیادی با حضور مقتدایی استاندار خوزستان، هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد که همه جوانب را سنجیده ایم و برای رفع این کم وکاستی ها نیز استاندار خوزستان کمک بسیار بزرگی به ما کرده است که مشکل دوربین های صدا و سیما و کابل کشی مربوط به فیلم برداری بازی ها برطرف گردیده است.

وی ادامه داد:تمام سعی وتلاشمان این بود که کمبودها را برطرف کنیم تا خدایی ناکرده دشمنان نظام ما نتوانند کوچکترین اتفاق یا ایراد را بزرگ جلوه دهند .


کیانی زاده در پایان گفت:از تمام مردم خوزستان خواستارم حضور پررنگی در ورزشگاه 50 هزار نفری داشته باشند تا فولاد خوزستان بعنوان نماینده ایران در این دیدار خوش بدرخشد.

برچسب ها: ورزشگاه ، غدیر ، آماده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.