مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس گفت: طی یازده ماه سالجاری ارزش کالاهای تولید شده در کارخانه های منطقه آزاد ارس به بیش از دو هزار میلیارد و 889 میلیون ریال رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،خادم عرب باغی با اعلام این خبر گفت: در یازده ماه گذشته 33 هزار تن کالای نفتی و غیرنفتی توسط تولیدکنندگان ارس تولید و به کشورهای هدف صادر گردیده است.

محسن خادم عرب باغی افزود: این تولیدات توسط 71 واحد تولیدی این منطقه که در سایت های صنعتی صنایع پاک و های تک منطقه آزاد ارس فعالیت می نمایند تولید شده است.

وی افزود: عمده کالاهای غیرنفتی تولید شده در کارخانجات منطقه آزاد ارس مبلمان خانگی ، لوازم آرایشی بهداشتی، انواع نخ ، گوشي موبايل، موتور سيکلت، درب و پنجره UPVC، کیسه و رول پلاستيکي، فر برقي جوجه گردان، ، کشمش بسته بندي ، انواع کابين آسانسور ، لوازم پلي اتيلني پارک بازي کودکان، صفحه کابينت، و انواع ام دی اف می باشند.

عرب باغی گفت: بنزين با اکتان 84 تا 94، روغن هيدروليک، سوخت تقطيري، گرانول، هيدرو کربن سبک و سنگين گازوئیل تصفیه شده و فرآوری شده و سایر مشتقات نفتی از جمله تولیدات نفتی در منطقه آزاد ارس می باشد.

وی اظهار داشت: میزان صادرات محصولات تولیدی از گمرک این منطقه در یازده ماه گذشته با 30 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به 106 میلیون دلار رسیده است.
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: تولید ، ارس ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.