مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نظریه وحدت در روابط تولید کننده و مصرف کننده/امروز جایی برای چانه زنی در فروشگاه‌های بزرگ پیدا نمی‌شود ،‌ پایان دخالت دولت در قیمت‌گذاری خودرو در سال 93/از افزایش 2 میلیونی قیمت خودرو بی‌‌خبرم، مصرف آب تهرانی ها پنج شنبه هفته گذشته به سه میلیون متر مکعب رسید/ افت "شدید آب" در صورت عدم صرفه جویی و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

مصرف آب تهرانی ها پنج شنبه هفته گذشته به سه میلیون متر مکعب رسید/ افت "شدید آب" در صورت عدم صرفه جویی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/19/2089135_501.jpg

 بر اساس آمار اعلام شده در پنج شنبه گذشته میزان مصرف آب تهرانی‌ها به 3 میلیون متر‌ مکعب رسیده است

پایان دخالت دولت در قیمت‌گذاری خودرو در سال 93/از افزایش 2 میلیونی قیمت خودرو بی‌‌خبرم وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به گران شدن خودروی پراید گفت: افزایش قیمت حامل‌های انرژی و موادی که مشمول فاز دوم هدفمندی یارانه‌هاست منجر به افزایش قیمت خودرو در سال آینده نخواهد شد.

صادرات 50 هزار "خودرو" در سال 93/ در سال 93 ، 650 هزار"خودرو" تولید خواهیم کرد
 مدنی با بیان اینکه در سال آینده 650 هزار خودرو تولید خواهیم کرد گفت:‌با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد 50 هزار دستگاه خودرو در سال 93 به بازارهای جهانی صادر خواهد شد.

امسال "سهمیه بنزین نوروزی" نداریم
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به این ذخایر بنزین کشور در شرایط مطلوب قرار دارد گفت: امسال سهمیه ای ویژه برای نوروز در نظر گرفته نشده است.

مجلس و دولت استراتژی صنعت خودرو را تدوین می‌کنند
 نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي خواستار تدوين راهبرد صنعت خودرو شد و گفت : نبايد با تغيير دولت و وزرا حرکت اين صنعت دچار تغيير و نوسان شود.

135 پروژه در "مناطق نفت خيز جنوب" اجرا می شود

معاون مدير مهندسي و ساختمان در طرح هاي نفت و گاز مناطق نفت خيز جنوب گفت: 135 پروژه احداث، توسعه و بهينه سازي مرتبط با نفت و گاز با اعتبار بيش از 36 هزار ميليارد ريال هم اكنون در دست اقدام است.

پویایی اقتصاد مقاومتی رسیدن به تولید ناخالص ملی در پتروشیمی است
 مدیرعامل پتروشیمی رازی گفت: اگر قرار است با روش اقتصاد مقاومتی براساس سند چشم انداز یک هزار میلیارد دلار تولید ناخالص ملی داشته باشیم از این میزان 4.1دهم درصد به صنایع پتروشیمی یعنی باید 41 میلیارد دلار تولید ناخالص ملی در پتروشیمی تامین شود.

نظریه وحدت در روابط تولید کننده و مصرف کننده/امروز جایی برای چانه زنی در فروشگاه‌های بزرگ پیدا نمی‌شود
 معاون اول رییس جمهور گفت: به نظر می‌رسد رویکرد دولت و سیاست‌های انتخابی آن درست است اما آنچه که امروز در این میان کم داریم همت و اراده برای اجرای قانون و سیاست بوده است.

"نرخ کارمزد" جایگاه های"CNG" افزایش یافت
 رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی جایگاه داران CNG پس از سه سال و سه ماه به موجب این مصوبه، نرخ خدمات توزیع CNG برای جایگاه های موجود از 40 تومان به ٧٠ تومان( به ازای هر متر مکعب) برای شهرداری ها و 80 تومان برای بخش خصوصی افزایش یافت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار