مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، از برگزاری دوره های آموزش گردشگری برای رانندگان تاکسی در بندرعباس خبر داد.

عباس نوروزی در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس، گفت: امسال برای نخسیتن بار  دوره های آموزش گردشگری برای ۳۰ راننده تاکسی برگزار می شود تا  این رانندگان در زمینه معرفی جاذبه های توریستی، مکان های اقامتی و بازارهای سطح استان، مسافران را راهنمایی کنند.

نوروزی با اشاره به  افزایش ۳۰ درصدی غرفه های فروش صنایع دستی در استان در تعطیلات نوروز افزود: صنایع حصیری، سفالی و لباس محلی در پارک غدیر، پارک دولت و معبد هندوها با هدف معرفی و شناساندن فرهنگ و آداب هرمزگان به مهمانان نوروزی به فروش می رسد.

وی، راه اندازی ۳۰ غرفه استقبال از مسافران در ورودی شهرها ، لیدر تورهایی در کشتی ها،  احداث سرویس های بهداشتی و حمام، ساماندهی قایق های دریایی و نظارت دقیق تر بر هتل ها، مسافرخانه ها، رستوران ها و سایر مکان های گردشگری را از دیگر برنامه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان در ایام نوروز ۹۳ عنوان کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: محل های اسکان مسافران در پارک های ساحلی و مدارس، هتل ها و خانه های استیجاری زیر نظر سازمان میراث فرهنگی آماده خدمات دهی به میهمانان نوروزی هستند.

استان هرمزگان هرساله در ایام تعطیلات نوروز میزبان هموطنان از سراسر کشور است و هرمزگانیها با طبیعت بکر همچون جاذبه هایی نظیر جنگل حرا، دره ستارگان قشم، جزایر ناز قشم، قلعه پرتغالی های هرمز، چشمه آبگرم گنو و معبد هندوها از این مهمانان استقبال می کنند.
انتهای خبر/
برچسب ها: تاکسی ، گردشگری ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.