انجمن تصویرگران؛نمایشگاه ها،نشست ها و کارگاه های تخصصی را 23 تا 28 بهمن با هدف شناخت بهتر هنر تصویر گری و معرفی عرصه های آن در خانه هنرمندان برگزار می کند.

عبداله زاده،مسئول روابط عمومی انجمن تصویرگری به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:مراسم هفته تصویرگری با هدف بررسی و معرفی عرصه ها و زمینه های مختلف هنر تصویرگری،افزایش انسجام حرفه ای و معنوی اعضای انجمن،شناسایی و معرفی تصویرگران مستعد و جوان عضو انجمن و فراهم کردن زمینه شناخت بهتر هنر تصویر گری برای مسئولان فرهنگی،هنری،جامعه هنری و هنردوستان برگزار می شود.
وی افزود:انجمن تصویرگران از تمام اعضای خود دعوت می کند تا با ارسال جدیدترین آثار خود در نمایشگاه سالیانه انجمن تصویرگران به عنوان بخشی اصلی این مراسم شرکت کنند.
عبداله زاده تصریح کرد:نمایشگاه سالانه تصویرگری در دو بخش اصلی با عنوان برگزاری نمایشگاه سالیانه آثار تصویرگران عضو انجمن و بخش جنبی با برنامه های بزرگداشت سه استاد تصویر گر؛"فرشید مثقالی"،"پرویز کلانتری"،"منوچهر درفشه" ،برپایی سه نمایشگاه از آثار سه استاد تقدیر شده،برپایی جلسه آزاد،دیدار با استاد برای هریک از سه استاد تقدیر شده،برپایی نمایشگاه "کمیک استریپ" نگاهی به روند کتاب های "کمیک استریپ" از پیش از انقلاب تاکنون و همچنین برگزاری و رک شاپ آزاد "کمیک استریپ" در طول جشنواره برای آشنایی علمی علاقمندان با روند تصویرسازی این گونه کتابها همراه با پخش فیلم روند تولید برگزاری نشست های تخصصی تصویرسازی برگزار می شود.
گفتنی است؛هر عضو پیوسته و وابسته انجمن تصویرگران می تواند تا سه اثر که ترجیحا در طول یک سال گذشته آفریده شده اند را حداکثر تا تاریخ اول بهمن ماه 1390 به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.
لازم به ذکر است؛دبیرخانه نمایشگاه در خیابان شریعتی،بین چهارراه قصر و پل سیدخندان،روبروی وزارت ارتباطات ،نبش خیابان جهاد ،پلاک 837 طبقه سوم انجمن تصویرگران واقع است./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار