معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 از گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران هم‌پا و همراه با سایر مناطق خبر داد.

مسعود خسروی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروز جمهوری اسلامی ایران ،‌اداره فرهنگی منطقه 5 برنامه‌های فراوانی در همین زمینه پیش بینی کرده است که برگزاری جشن‌های  متناسب با این روز یکی از این برنامه‌هاست.
 
وی در ادامه افزود: نصب پلاکارد و بنر‌های فرهنگی با هدف ترویج شعار اسلامی و با رویکرد روز جمهوری اسلامی از جمله برنامه‌هایی است از چند روز قبل از روز جمهوری اسلامی در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

خسروی همچنین اظهار داشت: در این روز همچنین مسابقات فرهنگی نیز در سرای محلات و مساجد سطح منطقه برگزار  خواهد شد که مسابقات نقاشی، داستان نویسی و کتابخوانی از جمله آنهاست.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه به برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در این روز اشاره و تصریح کرد: در این ایستگاه‌ها مسئولین به ارائه خدمات فرهنگی، توزیع کتاب‌های مرتبط با روز جمهوری اسلامی ایران،‌توزیع پرچم، برگزاری مسابقات فرهنگی و سخنرانی پرداخته خواهد شد.
 
 خسروی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری انواع مسابقات ورزشی نیز از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این روز که برگزاری مسابقات طناب کشی  و دارت نمونه‌ای از آنهاست.
انتهای پیام/

برچسب ها: گرامیداشت ، روز ، جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار