فرماندار شهرستان شمیرانات گفت : با تقویت ابعاد فرهنگی ورزش در شهرستان شمیرانات در کنار سایر اشکال ورزش کشور ورزش در این منطقه به دیواری قابل اتکا جهت کاهش معضلات اجتماهی تبدیل خواهد شد .

عزت الله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به اینکه مقوله ورزش شمیرانات مظلوم واقع شده است ، گفت : ورزش در جامعه هدف از جایگاهی ویژه برخوردار سلامت روح منوط برسلامت جسم مقوله ای علمی است .

وی با تاکید بر اینکه فرهنگسازی در عرصه ورزش برای رسیدن به مرز سلامت لازم و ضروری است ، تصریح کرد : فرمانداری شهرستان شمیرانات در ابعاد حرفه ای و قهرمانی و همگانی ورزش با توجه به نگاه خط دهنده امام راحل در دیدار تاریخی خود با ورزشکاران اوایل انقلاب و مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه بروی ترویج آئین پهلوانی و اخلاق مداری در ورزش سیاست های خاصی را دنبال کرده است .

فرماندار شهرستان شمیرانات با اشاره به بزرگانی همچون جهان پهلوان تختی در به عنوان نگین های درخشان در بستر پهناور ورزش کشور ، جاری شدن اخلاق پهلوانی در بستر ورزش کشور را اقدامی زیر بنایی در رشد ساختار فرهنگی ورزش دانست و اضافه کرد : نمونه هایی ارزشی مانند حضرت علی (ع) در تاریخ اسلام در بستر نشر اخلاق پهلوانی الگویی مطلق برای فرهنگسازی مقوله فرهنگ در بدنه ورزش محسوب می شوند .

خان محمدی با بیان این نکته که ورزش عمومی باید از طریق تجهیز ساختار نرم افزاری و سخت افزاری ادارات در حوزه ورزش ، تقویت شود اظهار داشت : این طرح در حوزه استعداد یابی و کشف پتانسیل های نهفته در بستر ورزش شمیرانات اقدامی زیر بنایی و مهم تلقی می شود .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.