رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه از آماده سازی چهار پایگاه امدادی و مشارکت 120 نفر امدادگر در طرح راهنمایان مسافران نوروزی شهرستان خبر داد.

ˈعلی محمدعلی تبارˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: طرح راهنمایی مسافران نوروزی سال 93 با شعار ˈبی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیمˈ برگزار می شود.

وی گفت: در این طرح که از 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردین سال 93 ادامه خواهد یافت، همه روزه 16 نفر نجاتگر کادر و داوطلب به صورت گردشی در پایگاه های ˈامین آبادˈ، ˈسرانزاˈ و مرکز امداد اداری و همچنین گروه امداد سیار با در اختیار داشتن آمبولانس، پیکاپ عملیاتی و ست نجات به خدمات رسانی و امداد رسانی خواهند پرداخت و در مجموع 120 نفر امدادگر و نجاتگر کادر و داوطلب و اعضای امور جوانان این شعبه حضور خواهند داشت.

محمدعلی تبار خاطرنشان کرد: عوامل این نهاد در سه پایگاه واقع در میدان ˈامام علی(ع)ˈ شهر، پایگاه ستاد تسهیلات سفر شهرستان در روبروی شهرداری و پایگاه امداد حرم در آستان مقدس ˈامام زاده اسماعیل(ع)ˈ به ارائه خدماتی همچون توزیع کتاب رایگان، برپایی ایستگاه سلامت، چادر نماز، غرفه دوستدار کودک، نقشه و همچنین معرفی اماکن گردشگری و مذهبی منطقه خواهند پرداخت.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.