نخست وزیر دولت منتخب فلسطین در غزه در گفت‌وگوی تلفنی با امیر قطر از دولت این کشور به دلیل حمایت سیاسی، مالی و رسانه‌ای از غزه تحت محاصره قدردانی کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از خبرگزاری سما، «اسماعیل هنیه» با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر تلفنی گفت‌وگو و به نمایندگی از طرف ملت فلسطین و ساکنان غزه از دولت قطر، رهبر و ملت آن به دلیل مواضع آنها در حمایت از ملت فلسطین و ملت‌های عربی در زمینه‌های مختلف، قدردانی کرد.

وی اشاره کرد که دولت غزه همچنان پروژه‌های مسکن و پروژه‌های زیرساختی را با حمایت قطر در سایه رهبری امیر قطر انجام می‌دهد و این مواضع اصیل پایداری ملت فلسطین را تقویت می‌کند.

هنیه اظهار داشت: با وجود شرایط دشوار بر مواضع ثابت خود پایبند خواهیم بود و به نبرد با اشغالگران ادامه می‌دهیم تا اینکه کشور خود را به پایتختی قدس شریف تاسیس کنیم و بازگشت آوارگان و آزادسازی اسرا را محقق سازیم.

امیر قطر نیز به نوبه خود بر محوریت قضیه فلسطین تاکید کرد و به هنیه اطمینان داد که قطر همواره حامی و یاور غزه و فلسطین باقی خواهد ماند و هیچ تغییری در مواضع ثابت قطر در قبال قضیه فلسطین و حمایت از غزه رخ نداده است.

وی تاکید کرد که حمایت از قضیه فلسطین اصلی است که ما برای آن تربیت شده‌ایم و ممکن نیست ما از آن دست برداریم و آن را به فرزندانمان نیز آموزش خواهیم داد.

وی همچنین اشاره کرد که مرحله کنونی منطقه، مرحله دشواری است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: امیرقطر ، حمایت ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار