دبیر هيئت بوكس شهرستان كاشان، از صدرنشینی تیم دُرّین کاشان در مسابقات بوکس انتخابی باشگاه های استان اصفهان خبر داد.

علی نخلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان اظهار داشت: هيئت بوكس كاشان با تيمي متشكل از 5 نفر از آقايان ابوالفضل كهنگي، داود اكبري، محمدعلي شمس لطيفي، داود طهماسبي و محمدعلي پناهي دراوزان 64، 69، 75 ، 81 و 91+ كيلوگرم در این دوره از مسابقات حضور یافت که با حریفان قدر خود به رقابت پرداختند.

وی گفت: داود اكبري دروزن 69 كيلوگرم از قهرمانان باسابقه بوكس استان و كشوربا اقتدار به مقام نخست و كسب كاپ تكنيك اين دوره از رقابت ها دست يافت.

به گفته وی، محمدعلي شمس لطيفي در وزن 75 كيلوگرم در مقابل انوشيروان البندي از قهرمانان با تجربه مسابقات مختلف آسيا و جهان قرارگرفت كه بر خلاف نظر كادر فني و تعدادي از داوران مبني بر واگذاركردن بازي توسط البندي در مقابل بوكسور تيم كاشان اين بازي به نفع وي رأي داده شد.

دبیر هيئت بوكس شهرستان كاشان، اعتراضات كتبي و شفاهي این هئیت را بی نتيجه دانست و افزود: دلیل آنها بر نپذیرفتن اعتراضات این بود که اعلام نتيجه و رای مورد نظر توسط قضات برابر قوانین فدراسیون بوکس جهانی " آیبا "رای قضات قابل برگشت نیست.

نخلی اذعان داشت: داود طهماسبي و محمدعلي پناهي در اوزان 81 و 91+ کیلوگرم در بازي دوم موردآسيب ديدگي قرار گرفتند و از نظر كميته پزشكي مسابقات اجازه ادامه بازي به آنها داده نشد.

وی تصریح کرد: تيم بوكس دُرّین كاشان با مربیگری آقایان محسن قادری و جواد استادی توانست در رده بندی تیمی وجمع بندی این دوره از مسابقات مقام پنجم را کسب کند.

به گفته وی، كاپ اخلاق مسابقات بوکس انتخابی باشگاه های استان اصفهان در دستان تیم دُرّین کاشان درخشید.

دبیر هيئت بوكس شهرستان كاشان گفت: در این دوره از مسابقات تیم های فولاد، مبارکه، احیای سپاهان، تختی، کاوه، بهارستان و دُرّین کاشان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نخلی در پایان افزود: از 18 تیم شرکت کننده دراین دوره رقابت ها 9 تیم در 13 وزن کامل شرکت کرد که از تیم بوکس کاشان5 نفر در این مسابقات به رقابت پرداختند.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، مسابقات ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.