مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت :بزرگترین دبیرستان تخصصی پسرانه علوم و معارف اسلامی کشور از ابتدای سال تحصیلی آینده آغاز به کار خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد سید علی مدنی در نشستی خبری افزود: این واحد آموزشی پسرانه با حدود هشت هزار متر مربع مساحت زیر بنا و در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع به همت بنیاد فرهنگی رضوی ساخته شده است.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: دپارتمان آموزشی، کتابخانه دیجیتال و کاغذی، سالن آمفی تئاتر، کلاس هوشمند، آزمایشگاه های تخصصی فیزیک، شیمی و زیست شناسی، لابراتوار زبان انگلیسی و عربی، سلف سرویس و خوابگاه دانش اموزی از امکاناتی است که در این واحد اموزشی ایجاد شده است.

مدنی اعلام کرد: پیش ثبت نام در این آموزشگاه از دهم اسفند ماه و از طریق سامانه الکترونیک http://bonyadfarhangi.aqr.ir آغاز شده است و علاقمندان تا 25 فروردین ماه فرصت دارند تا با مراجعه به این پایگاه اینترنیتی پیش ثبت نام کنند.

دبیرستان تخصصی علوم و معارف اسلامی رضوی با هدف تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان و ایجاد توانایی های علمی و تربیتی برای ادامه تحصیل در رشته های علوم انسانی، تقویت زبان انگلیسی و عربی و هدایت انجمن های علمی؛ تخصصی و المپیادی دانش آموزان راه اندازی شده است.

بنیاد فرهنگی آستان قدس رضوی با هدف تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری از 25 سال پیش آغاز به کار کرد و هم اکنون 13 باب آموزشگاه فعال تربیتی و آموزشی و یک پژوهشگاه فعال دارد/س

برچسب ها: دبیرستان ، علوم ، معارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.