سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با ابراز نارضایتی از عملکرد بازیکنانش در برابر کاله گفت: آنان در دریافت کم آوردند در عوض کاله هم خوب کار کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، یداله کارگر پیشه در نشست خبری بعد از بازی با کاله مازندران افزود: قبلا هم گفتم یک طرف بازی والیبال برد دارد و یک طرف باخت، امروز نوبت ما بود که مغلوب شویم و این از ناهماهنگی و کم تجربگی بازیکنان بود.

وی با بیان اینکه مصدومیت بازیکن کلیدی ارومیه نیز مشکل تیم را دو چندان کرد، افزود: ولی احتمال داشت اگر او هم در بازی بود، باز ببازیم.

سرمربی شهرداری ارومیه تصریح کرد: امیدوارم در بازی بعدی بهتر بازی کنیم. البته جایگزین مناسب برای یار مصدوم نداریم و امیدوارم که او در بازی روز سه شنبه به تیم برگردد.

وی در مورد رفتن ولاسکو و استفاده از مربیان ایرانی در تیم ملی گفت: اکثر بازیکنان ملی پوش فعلی والیبال ایران پرورش یافته مربیان شهرستانی هستند. حضور مربی خارجی برای مدت کوتاه فایده ندارد و برنامه های تیم ملی ناتمام می ماند. ولاسکو به غیر از علم والیبال در علوم دیگری مانند روانشناسی و ... تسلط داشت به همین دلیل در کارش موفق بود.

کارگر پیشه افزود: متاسفانه حضور و عملکرد ولاسکو در ایران یک بار منفی نیز داشت و آن اینکه بازیکنان ملی پوش دیگر نه حرف داور را میخوانند و نه حرف مربیان ایرانی را. البته این به ولاسکو برنمی گردد اما سطح توقع بازیکنان ملی پوش بالا رفته است.

وی تاکید کرد: بازیکنان ایرانی باید به الگوهایی مانند جهان پهلوان تختی و پوریایی ولی توجه کنند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز یکشنبه در دومین بازی خود در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال سه بر یک مغلوب کاله شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار