جانشین دبیر و معاون شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: 250 معتاد پر خطر و خیابانی طی یک عملیات ضربتی امروز در شهر مشهد وحومه جمع آوری شدند .

سرهنگ ˈ ماشاالله صادقیˈ در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران،  اظهار داشت: این معتادین پرخطر که 230 نفر مرد و 20 نفر زن هستند با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، فرماندهی انتظامی و یگان امداد و پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در شهرک شهید رجایی ، کال زرکش، نوده، اسماعیل آباد و بافت پیرامونی منطقه ثامن شهر مشهد جمع آوری شدند .

وی افزود: معتادین پرخطر بعد از جمع آوری برای درمان و بازتوانی به دو مرکز ترک اعتیاد در مشهد انتقال یافتند . وی گفت: طرح جمع آوری معتادین پر خطر درآستانه تعطیلات نوروز تشدید می شود و تا دو هفته آینده چند مرحله دیگر در مناطق یاد شده اجرا می شود .

سرهنگ صادقی هزینه نگهداری و درمان هر معتاد در مراکز ترک اعتیاد را ماهانه چهار میلیون و 500 هزار ریال ذکر کرد و گفت: این دسته معتادین به مدت سه ماه در مراکز مذکور تحت درمان قرار می گیرند و در کنار درمان معتادین ، با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و آموزش فنی و حرفه ای استان به اشتغال و کارآفرینی آنها نیز توجه می شود.

















انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.