دستورالعمل میزبانی از گردشگران شهر تهران در قالب طرح "مهمان طهران" و شرح وظایف آن به تمامی حوزه‌های اجرایی ابلاغ شده بر این اساس از 29اسفند 92تا13فروردین 93 تمامی مناطق 22گانه برای خدمت‌رسانی به مهمانان و گردشگران آماده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمود منیعی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه هفت ضمن تشریح وظایف تمامی حوزه‌ها و تاکید بر فعالیت ویژه نواحی در طرح مهمان طهران گفت: برگزاری این طرح سراسری و معاونت‌های امور شهری،‌مالی و اداری، توسعه شهری، حمل ونقل و ترافیک، روابط عمومی و نواحی پنجگانه مکلف به اجرای دقیق این دستورالعمل هستند.

وی افزود: علاوه بر برپایی غرفه‌های اطلاع‌رسانی جهت توزیع اقلام فرهنگی در پنج نقطه منطقه هفت غرفه‌های دیگری در روز 13فروردین به منظور جمع‌آوری‌ ماهی‌های قرمز در دو بوستان (نیاکی) و سپیدار تعبیه خواهد شد.

منیعی در پایان با اشاره به برنامه‌های ویژه‌ای که به منظور خدمت‌رسانی به گردشگران در نظر گرفته شده خاطرنشان کرد: در طرح مهمان طهران تلاش می‌شود باکمترین هزینه و بیشترین تاثیر ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری پایتخت به شکل ویژه به دو مقصد گردشگری منطقه هفت،‌باغ‌موزه قصر و موزه زمان پرداخته شود و سرای محلات نیز از حداکثر توان خود برای برگزاری تورهای گردشگری شهر تهران استفاده کنند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار