نوزدهمین و آخرین همایش مدیران مناطق شهر تهران با حضور چهاربند در آموزش و پرورش منطقه 16 برگزار شد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  آخرین همایش منطقه ای از سلسله همایش های مدیران مدارس مناطق 19 گانه شهر تهران در آموزش و پرورش منطقه 16 رقم خورد.

طی این دوره از همایش مدیران, مديركل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در جمع مدیران و همکاران فرهنگی19منطقه آموزش وپرورش شهرتهران ازنزدیک درجریان مطالب وموضوعات درگیر با مدارس قرار گرفت.

 چهاربند سه اصل بهره گیری از خرد جمعی, اعتدال و اخلاق مداری را حاکم بر برنامه های آموزش و پرورش شهر تهران برشمرد و ضمن تاکید بر این موضوع که بهره گیری از خرد جمعی در تمام سطوح باید اتفاق بیافتد, افزود: معنی این سخن این است که حتی مدیران محترم مدارس هم در مدرسه باید از پتانسیل شورای معلمین, دانش آموزان و انجمن اولیا و مربیان بهره بگیرند زیرا نظام مدیریت آموزشگاهی بدنبال مدرسه محوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تعریفی از نظام تعلیم و تربیت بیان کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان شده است که نظام تربیت رسمی و عمومی بخشی از جریان تربیت است که به صورت سازماندهی شده ,همگانی, عادلانه و قانونی با محوریت دولت و مشارکت سایر ارکان در مدرسه بدنبال تکوین مستمر هویت دانش آموزان است.

وي در بخش دیگری از صحبت های خود به بحث مدیریت آموزشگاهی پرداخت و گفت: اصالت در آموزش و پرورش با مدرسه است. مدرسه یک سازمان یادگیرنده است که ماموریت آن ساماندهی فرصت های متنوع تربیتی است که تکوین مستمر هویت دانش آموزان را پیگیری می کند.

 چهاربند بر هويت دار بودن خروجی آموزش و پرورش تصريح كرد و گفت: مدیر مدرسه رهبری ساماندهی فرصت های تربیتی را برعهد دارد.

مديركل آموزش و پرورش شهر تهران از برگزاري جلسات دوره ای با شورای معاونین مناطق خبر داد و گفت: طي مدت حدود 3 ماه، یک دور ديدار با مناطق تمام شد و ضمن ديدار از نزديك با همه مدیران هر سه دوره تحصیلی، نقطه نظرات همكاران را دريافت كرده ايم.

انتهای پیام/

برچسب ها: همایش ، تهران ، مناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار