مربي تيم ملي جوانان تنيس روي ميز گفت: علت ميزباني آبادان براي برگزاري اردوي تيم ملي، نزديک بودن آب و هواي آنجا به کشور هندوستان است.

محسن شيشه‌گرها مربي تيم ملي جوانان تنيس روي ميز کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: اردوي تيم ملي جوانان از فردا به ميزباني آبادان برگزار مي‌شود و از اين جهت اين شهر را انتخاب کرديم که آب و هواي نزديکي به کشور هندوستان که محل برگزاري رقابت‌هاست دارد.
 
وي ادامه داد: سروش اميري‌نيا، آرمان حاجي‌ئي، حامد باشت باوي 3 بازيکني هستند که قرار است عازم مسابقات هند شوند که اوايل فروردين ماه 1393 برگزار مي‌شود. ساير نفرات حاضر در اردو نيز به عنوان يار تمريني و هم آمادگي در رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي با اين 3 بازيکن تمرين خواهد کرد.
 
مربي تيم ملي جوانان با اشاره به حضور بازيکنان آينده دار در تيمش در خصوص حامد باشت باوي گفت: باشت باوي بازي‌هاي خوبي را از خو در مسابقات مختلف به نمايش گذاشته است. وي در جام فجر بزرگسالان موفق شد 4 بازيکن قدرتمند هندي را شکست دهد و تا مرحله 8 بازيکن برتر پيش برود. خوشبختانه بازيکنان خوبي در تيم ملي جوانان حضور دارند و اميدوار کننده ظاهر شده‌اند. به طور قطع با تداوم اردوها، آنها نيز آماده‌تر خواهند شد.
 
شيشه‌گرها در پايان تأکيد کرد: بعد از برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي برنامه‌هايي را براي جوانان درنظر داريم که اجرا خواهيم کرد تا براي مسابقات آسيايي و پيش رو آماده شويم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار