در عمليات بزرگ پليس آگاهي پايتخت؛

انهدام شبکه سارقان و مالخران تهران

رييس پليس پايتخت از اجراي طرح برخورد با سارقان لوازم داخلي خودرو و مالخران اموال مسروقه در صبح امروز خبرداد و گفت: در اين طرح تعداد زيادي سارق و مالخر دستگير و اموال مسروقه در حجم بسيار بالایی کشف شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار "ساجدي نيا" در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح برخورد با سارقان لوازم داخلي خودرو و مالخران اموال مسروقه صبح امروز در کليه مناطق پايتخت به اجرا در آمد. 

وي افزود: در اين عمليات کم سابقه و بي نظير، پليس آگاهي پايتخت در کمتر از 5 ساعت موفق شد تعداد زيادي سارق و مالخر را دستگير و اموال مسروقه در حجم بسيار بالايي کشف کنند؛ اين طرح همچنان از سوي پليس ادامه دارد. 

رييس پليس پايتخت گفت: اعضاي اين باند به صورت شبکه اي عمل کرده وعلاوه بر سرقت لوازم داخلي خودرو، سرقت از منازل نيز در پرونده آنها به ثبت رسيده است. 

وي افزود: با اجراي اين عمليات، مطمئناً در آينده شاهد کاهش سرقت لوازم داخلي خودرو خواهيم بود. 

ساجدي نيا از برخورد پليس آگاهي تهران بزرگ صدها باند سرقت طي 12 ماهه امسال خبرداد و از مقامات قضايي خواست با سارقان، خصوصاً مالخران اموال مسروقه برخورد جدي داشته باشند.  
وي با اشاره به چهارشنبه آخر سال، گفت: خوشبختانه طي سه سال گذشه با توجه به اقدامات اجتماعي پليس پايتخت و نيز هماهنگي هاي صورت گرفته با آموزش و پرورش شاهد کاهش چشمگير مجروحان از 800 نفر به 60 نفر بوده ايم. 

رييس پليس پايتخت اذعان داشت: با کشفيات قابل توجه موادمحترقه از سوي پليس تهران، احساس امنيت مطلوبي در سطح شهر ايجاد شده است. 

سردار ساجدي نيا به طرح هاي پليس پايتخت در اسفند ماه اشاره کرد و گفت: اين طرح در دو مرحله به اجرا در مي آيد، در مرحله اول با افزايش گشت هاي انتظامي، خودرويي و پياده به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر خصوصاً مراکز خريد و نمايشگاه ها به منظور پيشگيري از جرايمي مانند سرقت و جيب بري، شهروندان با خيال آسوده خريدهاي نوروزي خود را انجام دهند. 

وي با بيان اينکه پليس از مراکز تجاري و غيره مراقبت بيشتري خواهند داشت، يادآور شد: همچنين تسهيل امور ترافيکي و روان سازي سطح شهر توسط ماموران پليس راهنمايي و رانندگي صورت مي پذيرد. 

رييس پليس پايتخت با اشاره به ايستگاه هاي پليس که در محلات تهران استقرار دارند، گفت: همچون سالهاي گذشته، حضور ماموران پليس در ايستگاه ها ضمن ايجاد احساس امنيت در شهروندان باعث پيشگيري از سرقت منازل خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنابی
۱۸:۴۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
دستتان درد نکند ولی ای کاش همشان را مکشتید چون بعد از جند وقت می ایند بیرون از ان هم بدتر می شوند وراستی جرا همه می ایند تهران از دزد گرفته تا کارمند ودلال ورئیس ومعاون ومدیر وهمه هم از امدن به تهران راضی وپولدار هم هستند
آخرین اخبار