27 استان برای حضور در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور که از روز چهارشنبه در تبریز برگزار می شود اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن فتح خیبر تبریز برگزار می شود تا پرونده رقابتهای وزنه برداری در سال 92 بسته شود.

برای حضور در این رقابتها 27 استان با ارسال نام 172 وزنه بردار در اوزان هشتگانه، آمادگی خود را اعلام کرده اند.43 مربی و 24 سرپرست نیز این 27 تیم را همراهی می کنند. ضمن اینکه 32 داور بین المللی و ملی از استان های مختلف کار قضاوت این رقابتها را برعهده خواهند داشت.

در میان استان های شرکت کننده در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور، ؟ استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، تهران، خوزستان، لرستان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، فارس، هرمزگان، همدان و یزد با ترکیب کامل به تبریز می روند و از شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار هستند.

طبق اعلام کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری زمان ورود تیم ها ساعت 14 روز سه شنبه 20 اسفند ماه خواهد بود و کنگره مسابقات نیز ساعت 22 همان روز با حضور سرپرستان و مربیان تیم های شرکت کننده برگزار خواهد شد. مسابقات نیز از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه در سالن فتح خیبر تبریز با برگزاری رقابتهای دسته 56 کیلوگرم آغاز خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قهرمانی ، وزنه ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار