مسابقات دوگانه قهرمانی کشور آقایان در اصفهان برگزار شد نتایج نیز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: این مسابقات با پیروزی علیرضا علی مرادی از کرمانشاه، نیما انصاری از چهارمحال بختیاری و امید احمدی از کردستان که به ترتیب مقام اول تا سوم را در رده سنی نونهالان کسب کردند به اتمام رسید. 

همچنین نتایج تیمی این رده سنی عبارت است از: استان گلستان قهرمان، اصفهان نائب قهرمان و استان کردستان در جایگاه سومی قرار گرفتند.
 
در رده سنی نوجوانان امین سقایی از چهارمحال بختیاری اول، مسعود علیزاده و سعید علیزاده از استان خراسان جنوبی مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. 

استان‌های چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی به ترتیب اول تا سوم تیمی رده سنی نوجوانان را به ثبت رساندند. 

در رده سنی جوانان ساسان مالعیر از کرمانشاه، محمد زنجانی از سمنان و سید محمد حسینی از گلستان جایگاه اول تا سوم این رده را کسب کردند و در نتایج تیمی استان سمنان قهرمان، استان اصفهان نائب قهرمان و استان فارس سوم شدند. 

نتایج انفرادی رده سنی امید بعدها اعلام خواهد شد ولی در قسمت نتایج تیمی لرستان اول آذربایجان غربی و شرقی به ترتیب دوم و سوم این رده شدند. 

احسان امینیان از چهارمحال بختیاری سلمان تیموری از همدان و نوید سلیمی پور از استان اصفهان اول تا سوم رده سنی بزرگسالان را کسب نمودند، همچنین اصفهان آذربایجان شرقی و قزوین به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی این رده سنی را کسب کردند.  

انتهای پیام/
 

برچسب ها: همدان ، استان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار