امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت : مقام معظم رهبری طی ابلاغیه های مختلف به مسئولان شهری در مناطق مختلف کشور به ویژه استانداری تهران تاکیدی جدی بر مقوله حفظ و حراست از منابع طبیعی کشور دارند .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : در ایران اسلامی مقام معظم رهبری به عنوان بالاترین مقام معنوی و نظام جمهوری اسلامی و سایر مسئولان و سران سه قوه ، نسبت به مقوله درختکاری و حفظ فضای سبز و منابع طبیعی تاکید جدی دارند .

وی با اشاره به این موضوع که مقام معظم رهبری به صورت نمادین در راستای نشر فرهنگ درختکاری حضوری پر رنگ دارند تصریح کرد : راس هرم نظام جمهوری اسلامی ایران ، اهمیت ویژه ای برای این کار به عنوان یکی از موارد ارزشی در فرهنگ اسلام و به ویژه تشیع حفظ منابع طبیعی از سفارشات بسیار مهم دین اسلام قائل است .

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن با تاکید بر اینکه درخت کاری از ابعاد علمی نیز اقدامی حیاتی جهت حیات انسان تلقی می شود اضافه کرد : حیات انسان و نباتات در عالم خلقت به عنوان یک حلقه ای متصل به نوع رفتار انسان و حراست از منابع طبیعی منابع طبیعی مانند درختکاری و افزایش دامنه فضای سبز در مناطفق مختلف بر می گردد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.