مازندران تا 200 میلیون یورو با قزاقستان آماده همکاری است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،استاندار مازندران در دیدار با استاندار منگستائو قزاقستان در سالن شماره دو استانداری مازندران،با بیان اینکه از طریق بخش خصوصی آمادگی داریم تردد دریایی در قالب تورهای گردشگری را داشته باشیم، افزود:آمادگی داریم تا 200 میلیون یورو با منگستائو قزاقستان همکاری تجاری داشته باشیم.

ربیع فلاح جلودار ، اظهار داشت:ایران و قزاقستان سوابق و اشتراکات تاریخی دارند و مجالی نیست که وقفه‌ای در فعالیت‌های ما به وجود بیاید.

وی با اشاره به اشتراکات دو کشور ایران و قزاقستان، گفت: نوروز، میراثی فرهنگی و طلیعه‌ای از همکاری‌های ما می‌تواند باشد و همچنین نوروز را پیشاپیش به شما تبریک می‌گویم.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران در تمامی بخش‌های کشاورزی،توانایی خوبی در سطح کشور دارد،افزود:مازندران غنی‌ترین استان در زمینه فعالیت‌های فنی و مهندسی است.

وی خاطرنشان کرد: درباره محصولات ساختمانی هم در وضعیت خوبی قرار داریم و این محصولات به چهار کشور همسایه صادر می‌شوند و می‌توانیم همکاری جدیدی هم با شما داشته باشیم.

فلاح با بیان اینکه از طریق بخش خصوصی آمادگی داریم تردد دریایی در قالب تورهای گردشگری را داشته باشیم، افزود: آمادگی داریم تا 200 میلیون یورو با شما همکاری تجاری داشته باشیم./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.