مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ظریف: تنها توافقی را قبول می‌کنیم که در آن به حقوق ملت ایران احترام گذاشته شود/ اشتون:‌ در مورد موضوع اسفناک سوریه و افغانستان مذاکره کردیم ، در زمینه آمادگی‌های نظامی قائل به راحت‌باش نیستیم ، امروز، روز هنرنمایی در عرصه فرهنگی کشور است و...

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ظریف: تنها توافقی را قبول می‌کنیم که در آن به حقوق ملت ایران احترام گذاشته شود/ اشتون:‌ در مورد موضوع اسفناک سوریه و افغانستان مذاکره کردیم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/18/2086072_613.jpg

 وزیر امور خارجه کشورمان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از دیدار با یکدیگر در یک کنفرانس خبری به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.

رشد بیش از دو برابری تقاضای تحقیق و تفحص در مجلس نهم/ 1213 تذکر نمایندگان به کابینه یازدهم
 معاونت نظارت مجلس گفت: در مجموع گزارش سه ماهه مجلس، نمایندگان هزار و 213 مرتبه به اعضای هیئت وزیران دولت یازدهم تذکر داده‌اند که که در مجموع رئیس‌جمهور بیشترین و وزیر دفاع کمترین تذکر را دریافت کرده‌اند.

روزهای قبل از انتخابات 88 چگونه گذشت؟/ صندوق رای تابوت رادیکالیسم نشد
حوادث پس از انتخابات و عدم تمکین کاندیداهای شکست خورده به نتایج آرای ماخوذه از صندوق‌های رای موجب شد، کام ملت که به واسطه حضور باشکوه در انتخابات و حضور حداکثری (80 درصد) واجدین شرایط در پای صندوق‌ها شیرین شده بود به تلخ گراید؛ گویی جماعتی که تا دیروز شعار می‌دادند که "صندوق رای تابوت رادیکالیسم است" اینبار خود اسیر افراط گری و تمامیت خواهی شده بودند.

در زمینه آمادگی‌های نظامی قائل به راحت‌باش نیستیم
فرمانده کل ارتش گفت: به هیچ وجه به دشمن اعتماد نداریم و در این خصوص هوشیارانه عمل خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم کلام فرمانده معظم کل قوا روی زمین بماند و در زمینه آمادگی‌های نظامی قائل به غفلت و راحت باش نیستیم.

چرا اجازه نمی‌دهند اسامی فساد کرسنت اعلام شود؟ / مبارزه با فساد باشعار و کف زدن حل نمی‌شود
نماینده تهران با اشاره به سخنان روز گذشته رئیس‌جمهور گفت: چرا اجازه نمی‌دهند اسامی فساد کرسنت از مجلس اعلام شود، مبارزه با فساد با شعار و کف زدن درست نمی‌شود.

دو فوریت طرح اصلاح ساختار کمیسیون تلفیق تصویب شد

 نمایندگان با تصویب دو فوریت طرح اصلاح ساختار کمیسیون تلفیق موافقت کردند.

زبان فارسی از سرمایه‌های عظیم ملت ایران است

 معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اهمیت ترویج زبان فارسی به عنوان یكی از سرمایه‌های عظیم ملت ایران، از بنیاد سعدی خواست با استفاده ازظرفیت تمامی دستگاهها و ابزار و امکانات موجود، زمینه ترویج زبان فارسی در کشورهای خارجی را فراهم کنند .

لایحه اصلاح ماده 35 قانون وظیفه عمومی اعلام وصول شد

 عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: لایحه اصلاح ماده 35 قانون خدمت وظیفه عمومی به صورت عادی اعلام وصول شد.

امروز، روز هنرنمایی در عرصه فرهنگی کشور است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش روحانیون عقیدتی سیاسی‌های نزاجا در سراسر کشور با اشاره به ماهیت فرهنگی تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: : امروز روز هنرنمایی روحانیون در عرصه فرهنگی کشور است.

ابوترابی‌فرد ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به عموم ملت و جامعه پرستاران تبریک گفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار