آزادکار وزن 55 کیلوگرم کشورمان گفت:متاسفانه به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانستم به هدف خود در جام دیمیتریوف روسیه دست پیدا کنم.


یوسف سرمستی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: تلاش زیادی انجام دادم تا بتوانم در مسابقات بین‌المللی جام دیمیتریوف روسیه پرفروغ ظاهر شوم و در رقابت اول و دوم خود نیز سعی کردم که هرچه در چنته دارم برای حریفان خود رو کنم و به موفقیت هم رسیدم اما در رقابت سوم خود به دلیل آنکه حریفم فشار زیادی را برروی زانوی آسیب‌دیده پای راستم وارد کرد متاسفانه نتیجه را با حساب 12 بر 6 به حریف واگذار کردم.


وی افزود:چند ماهی است که با آسیب دیدگی از ناحیه زانوی راستم مبارزه میکنم،و حتی به همین دلیل در جام یاشر دوغو کشتی نگرفتم.

برای حضور در جام دیمیتریوف تا اندازه‌ای مشکلم رفع شده بود که متاسفانه در کشتی سوم شرایط به گونه‌ای رقم خورد که حریفم فشار زیادی را بر روی زانوی من آورد که باعث آسیب‌دیدگی و عدم موفقیتم شد.

سرمستی درباره وضعیت فعلی خود اظهار داشت:درحال حاضر پزشکان فقط دستور یخ درمانی به من دادند تا زمانیکه به ایران بازگردیم و زیر نظر پزشکان متخصص قرارگیرم البته باید دید که چه وضعیتی را در آینده خواهم داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم که مشکل آسیب‌دیدگی زانوی من جدی نباشد تا بتوانم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نظر کادر فنی را جلب نمایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، ایران ، روسیه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار