پنج اسکواش باز کشورمان موفق شدند با پيروزي مقابل حريفان خود به مرحله نيمه نهايي مسابقات دوحه راه پيدا کنند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، عصر ديروز و در مرحله ١/٤ نهايي مسابقات دوحه جونيور اوپن ٢٠١٤، پنج ايراني به ميدان رفتند كه همگي موفق به شكست حريفان خود شدند تا ايران ٥ نماينده در نيمه نهايي هاي اين رويداد داشته باشد يعني يكي بيشتر از رويداد قبل، قطر جونيور، تا به اينجاي كار عملكرد بهتري حتي نسبت به مسابقه اول داشته باشند.

پويا شفيعي و دانيال قاروني حريفان خود از كشور ميزبان را از پيش رو برداشتند و فربد كيوانفر و عليرضا شاملي به ترتيب بر حريفاني از هند و پاكستان فائق آمدند! اما در حساسترين بازي روز فرزاد شكوهي به مصاف قهرمان قطريها رفت كه ضمن تواناييهاي فني خود از تواناييهاي داور قطري بازي نيز بهره ميبُرد (كه البته اين امر براي همه بازيكنان، ديگر طبيعي و تكراري شده است). اين بازي كه در همه گيمها بسيار نزديك پيگيري شد، نهايتا پس از يك بازي پر تنش با نتيجه ٣-١ به نفع نماينده كشورمان به پايان رسيد.

فرزاد امروز به مصاف بازيكن پاكستاني ميرود كه ديروز موفق به حذف بازيكن هنگ كنگي سيد ٣ مسابقات شده است. در ديگر ديدار تمام ايراني نيمه نهايي زير ١٥ سال، شاملي و كيوانفر با هم جدال ميكنند تا ايران قطعا در اين سن نماينده اي در فينال و رده بندي داشته باشد. دانيال قاروني متاسفانه بايد به ديدار بازيكن صغر سني شده پاكستان برود كه همچنان عليرغم اعتراضات زياد كشورها به بازي ها ادامه ميدهد! پويا شفيعي نيز كه به نوعي اين روزها محبوب ترين بازيكن اين رقابتهاست به ديدار قطري ديگر خواهد رفت.
 



كمتر از 11سال
 مرحله يك چهارم نهايي
پويا شفيعي فرد از ايران 3 – 0 ابراهيم احمد درويش از قطر
كمتر از 13سال
 مرحله يك چهارم نهايي
محمد دانيال قاروني ازايران  3 – 0  راشد الهريب از قطر
كمتر از 15سال
مرحله يك چهارم نهايي
عليرضا شاملي از ايران 3 – 0 عباس از پاكستان
فربد كيوانفر از ايران 3 – 0 آرمان جيندال ازهند
كمتر از 19سال
مرحله يك چهارم نهايي
فرزاد شكوهي از ايران  3 – 1 سيد ازلان امجد از قطر
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: اسکواش ، دوحه ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار