سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید بیشتر از تولید و اقتصاد داخلی حمایت کنیم تا مردم درآمدشان بالا رفته و توان پرداخت مالیات را داشته باشند.

محمد علی‌پور سخنگوی کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در مورد مهم‌ترین مصوبه‌ای که در سال 92 در کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسید گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس در سال 92 بیشتر وقت خود را صرف تصویب دو قانون اصلی نمود که یکی اصلاحیه قانون نظام صنفی و دیگری قانون مالیات‌های مستقیم بود.

وی ادامه داد: لایحه پیشنهادی در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته و به صحن فرستاده شده که می‌توان این دو مورد را از موارد اساسی عملکرد کمیسیون اقتصادی در سال 92 دانست.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: امسال نیز لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم توسط کمیسیون اقتصادی در حال بررسی است، باید بیشتر از تولید و اقتصاد داخلی حمایت کنیم تا مردم درآمدشان بالا رفته و توان پرداخت مالیات را داشته باشند.    

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تمامی این اقدامات در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر حماسه اقتصادی محقق شده و از همه مهمتر  تفکری که باعث شد که ما به این سو حرکت کنیم از برکات فرمایشات مقام معظم رهبری است. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار